top of page

הכירו את Ascend מבית Wix: הפתרון העסקי הכולל לאתר שלכם


כשהקמתם את העסק שלכם, חשבתם בגדול. חלומות גדולים. הזדמנויות גדולות. הישגים גדולים. אבל לאורך הדרך, הבנתם מהר מאוד שהדרך להצלחה רצופה בביצוע משימות קטנות רבות. אתם צריכים לבנות ולתחזק את האתר שלכם, לנהל ולהדריך את העובדים שלכם, לוודא שהלקוחות שלכם מרוצים (בכל שעות היממה), לבנות תוכנית רצינית לנוכחות ברשתות החברתיות, ועוד ועוד. לפעמים נדמה שהמשימות האלה מצטברות לכדי רשימה אינסופית שמצריכה שיטת ארגון טובה רק כדי שתצליחו לראות את התמונה הכוללת.


ומה אם הייתה אפשרות לבצע את כל המשימות שלכם ממקום מרכזי אחד, בלי לעבור בין כמה שירותים שונים, שבכל אחד מהם יש לכם חשבון וססמה נפרדים? ויותר מזה - מה אם הייתה לכם גישה לכל כלי השיווק המתוחכמים ביותר שחשבתם שרק חברות-ענק גלובליות יכולות ליצור? ומבלי להזניח כמובן את ההתעדכנות בכלים חדשים, המותאמים במיוחד לטרנדים החמים בתעשייה. לדוגמה, כלי שלא רק מאפשר לכם להפוך את תהליך המכירה שלכם לאוטומטי לחלוטין, אלא גם לשפר את אסטרטגיית ה-SEO שלכם, ולעקוב אחרי התנהגות הלקוחות בעזרת ניתוח נתונים נרחב. אז מסתבר שיש. הכלי הזה נקרא Ascend by Wix.


הכלי העסקי המגוון הזה כולל חבילה של 20 מוצרים במקום אחד. הוא מיועד לאפשר לכם להקים, לנהל ולהרחיב את המותג שלכם, ובמקביל לבנות מערכות יחסים איתנות עם הלקוחות שלכם ולקדם את המוצרים או השירותים שלכם ברשת. והדובדבן שבקצפת: כל הכלים האלה מרוכזים בפלטפורמת הפיתוח של האתר שלכם, במרחק קליק אחד. כל מה שאתם צריכים להביא איתכם זה מצברוח טוב ואמביציה - ותצליחו לכבוש כל פסגה עסקית שתרצו.



דברו עם הלקוחות שלכם טוב יותר מאי פעם


הצעד הראשון ליצירת תקשורת יעילה עם הלקוחות שלכם הוא שתהיו זמינים עבורם. יש כמה דרכים לעשות את זה מתוך האתר שלכם. דרך אחת היא טפסים (Forms), שיכולים לעזור לכם להשיג פרטי יצירת קשר חיוניים, כגון כתובות אימייל, לקוחות פוטנציאלים וחוות דעת של לקוחות, שתוכלו להשתמש בהם לצרכים השיווקיים שלכם בעתיד. דרך נוספת היא צ'ט בזמן אמת (Live Chat) - הסטנדרט החדש בתחום התקשורת באינטרנט; הצרכנים היום מצפים לקבל תשובות מיידיות וסיפוק מיידי. גולשים רבים מצפים למצוא אפשרות לצ'ט כמעט בכל אתר שהם מבקרים בו. הפונקציה הזו מאפשרת לכם לקבל את פני המבקרים שלכם 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, בעזרת שירות בזמן אמת, ותשובות אוטומטיות בשעות שבהן אתם לא זמינים. עדיין מתלבטים אם אתם צריכים את זה? קבלו את הנתון הבא: משתמשי Wix שהתקינו את אופציית הצ'ט באתר שלהם ראו עלייה של 33% בהזמנות באתר ועלייה של 39% במכירות בתוך חודש אחד בלבד.


את כל התקשורת שלכם עם הלקוחות - צ'טים, טפסים שנשלחו, אימיילים, פגישות שנקבעו או הזמנות - תוכלו לנהל תחת מטריה אחת, ב-Inbox. אתם תחסכו לעצמכם המון זמן בכך שתוכלו לשלוף בקלות את התשובות השמורות שלכם לשאלות נפוצות, או לצרף קישור לאחד המוצרים, הקופונים, או הקבצים החיצוניים שלכם - והכל בלחיצת כפתור. תוכלו גם לארגן את המידע בנוגע לכל איש קשר באמצעות הכלי לניהול אנשי קשר - ה-Contact Manager. הכלי המרכזי הזה מאפשר לכם להוסיף תגיות, הערות וקבצים מצורפים לתיק של כל לקוח.


נצלו את הזמן שלכם - ושל הלקוחות שלכם - בצורה הטובה ביותר


כבעלי עסק, הזמן שלכם הוא המשאב היקר ביותר שלכם. יש רק 1,440 דקות ביום ואתם חייבים למצות כל אחת מהן. אתם יכולים לעשות את זה באמצעות כלי ה-Automation - כלי שמטפל בפעולות רבות שחוזרות על עצמן, שבדרך כלל תצטרכו לבצע שוב ושוב עבור כל לקוח בנפרד. לדוגמה, הודעת "תודה" תישלח באופן אוטומטי עבור כל רכישה חדשה, או אימייל "ברוכים הבאים" שיישלח לכל מנוי חדש. למעשה, האתר שלכם יהפוך לתקשורתי יותר, ובנוסף הוא יעזור להמיר לקוחות פוטנציאליים ללקוחות משלמים חדשים. כתוצאה מכך, סביר שתהיו חלק מהסטטיסטיקה של בעלי העסקים שמשתמשים ב-Wix Automations, שהגדילו את תנועת המבקרים באתר שלהם ב-151% ואת המכירות ב-29%.


טכנולוגיות מתקדמות נוספות מאפשרות לכם להעביר מטלות מונוטוניות נוספות מלבד אימיילים, כגון יצירת חשבוניות אוטומטיות עבור כל הזמנה או הצעת מחיר חדשה שהתקבלה על ידי הלקוח. הלקוחות יכולים אפילו לקבוע לעצמם פגישות ולשלם לכם ישירות. לצד שירות לקוחות תקשורתי המספק מידע מועיל, שתוכלו להציע ללקוחותיכם ממערכת מרכזית אחת, Ascend מאפשר לכם ליצור תהליכי עבודה אופטימליים באמצעות תיעדוף פרויקטים ויצירת משפכי מכירות, לצד חלוקת העבודה עם אנשי הצוות שלכם. לבסוף, פונקציית המשימות והתזכורות - ה-Tasks & Reminders - תעזור לכם להבטיח שלעולם לא תפספסו את המשימות שלכם ושתמיד תעמדו בתאריכי היעד שלכם. היות שכל דקה ביום חשובה, סוף סוף תוכלו לנצל את הזמן שלכם כמו שתכננתם.



קדמו את המותג שלכם בכל הערוצים במקביל


קידום המותג שלכם מתחיל בכך שיש לכם תוכן מעולה שאותו אתם רוצים לחשוף לעולם. למעשה, לדעת כל האנליסטים בתחום השיווק ומומחי השיווק ברשתות החברתיות, זהו מרכיב המפתח להצלחה באינטרנט. במסגרת חבילת ה-Ascend, תמצאו כלים משולבים כגון Email Marketing, Social Posts וה-Video Maker שיאפשרו לכם להתחיל ליצור, להתאים אישית ולשתף תוכן מהמם ומקורי, המותאם במיוחד לדרישות הצרכנים האינטרנטיים של ימינו.


אסטרטגיית שיווק דיגיטלית בנויה היטב כוללת אסטרטגיית SEO וקמפיינים שיווקיים מקצועיים, לצד היכולת לנטר את הביצועים שלכם באמצעות נתונים שקל להבין. בעזרת Ascend, תוכלו לעשות את כל זה ממקום מרכזי אחד. אשף ה-SEO של Wix - ה-Wix SEO Wiz - מספק מגוון כלים אינטואיטיביים שיעזרו לכם לשפר את הדירוג שלכם, החל מיצירת תוכנית פעולה אינטואיטיבית, דרך המלצה למילות מפתח מעולות, ועד לרישום מיידי בגוגל של האתר שיצרתם ב-Wix.


לסיכום, אי אפשר להשיג צמיחה ממשית מבלי לנטר את הביצועים שלכם. הודות ל-Ascend, תוכלו למדוד בקלות ולשפר את הצלחת התוכן שלכם באמצעות הנתונים הנרחבים העומדים לרשותכם במסגרת אפשרויות ה-Marketing Integration, כגון Google Analytics ו-Facebook Pixel. לא משנה אם העסק שלכם גדול או קטן, תוכלו לקבל את כל המידע שיש על התנהגות המבקרים באתר שלכם, הרגלי הגלישה שלהם, הרכישות שהם מבצעים ועוד. מכאן תוכלו ליהנות מהזדמנויות נדירות: תוכלו לפנות למבקרים שלכם בצורה נכונה באמצעות מבצעים קורצים באימייל או ברשתות החברתיות, או לשלוח להם קופון בזמן אמת עבור מוצר או שירות שהם מחפשים באותו זמן בדיוק.


בסך הכל, תקבלו נקודת מבט כוללת על תוכנית השיווק שלכם, לרבות מה שאתם שולחים ומה שאתם מקבלים בחזרה. כל הכלים האלה מחזירים לכם את הכוח לידיים ומאפשרים לכם להציע ללקוחות שלכם את מה שהם רוצים, בדיוק בזמן שהם רוצים את זה.


איך להתחיל להשתמש ב-Ascend by Wix


1. היכנסו ל-Wix.com וצרו לעצמכם חשבון - זה חינם ולוקח כמה שניות.


2. היכנסו ל-‘Ascend by Wix’ באמצעות הקישור הזה, או מלוח הבקרה שלכם תחת ‘Customer Manager’ או ‘Marketing Tools‘.


3. וזהו, אתם מוכנים לפעולה! ברוכים הבאים לכלי העסקי השלם שלכם. כעת אתם יכולים להתחיל לנהל את כל הצרכים העסקיים שלכם תחת מטריה אחת הכוללת אפשרות בחירה בין 20 מוצרים שונים.


מוכנים להתחיל לנהל את העסק שלכם ביעילות באמצעות הכלים הכי אינטואיטיביים שיש? הפעילו את Ascend by Wix עוד היום!


מאת: ג'ניפר קפלן


הכתבה הזו התפרסמה במקור בבלוג הראשי של וויקס


bottom of page