top of page

8 רעיונות חדשניים לדף הבית שיציתו את היצירתיות שלכם



עמוד הבית של האתר שלכם הוא חלון הראווה של העסק שלכם: הוא היסוד המרכזי שימשוך את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. בנוסף, כיום, משתמשי אינטרנט מוצפים בכל כך הרבה תוכן ברשת, שחשוב אף יותר להשקיע ביצירת רושם ראשוני בר-קיימא. על מנת להשיג זאת, עמוד הבית שלכם צריך להיות מזמין, גם במובן העיצובי וגם במובן התוכני. אם האתר שלכם מתאים לציפיות של קהל היעד שלכם – זאת התחלה טובה. אבל זה לא כל מה שתצטרכו לעשות. הנה כמה חוקי זהב שכדאי לעקוב אחריהם:

על העיצוב להיות מושך, ייחודי ותופס את העין. הוסיפו תמונות או סרטונים מדהימים, גופנים קריאים וצבעים שמתחברים לזהות המותג שלכם.


המסר שלכם צריך להדהד בקהל. כלומר, כדאי שתדברו בשפה ויזואלית וטקסטואלית שתחבר אתכם אל הלקוחות והמבקרים שלכם.


צריכות להיות קריאות לפעולה (CTA), והן צריכות להיות ברורות וממוקמות בצורה הגיונית היכן שהלקוחות שלכם יראו אותן. החליטו מה אתם רוצים שהם יעשו והנחו אותם בלי להשקיע מאמצים רבים.

אתם יכולים למתוח את הגבול, אל עמוד הבית שלכם צריך להיות קל לניווט. זה נכנס לקטגוריה שנקראת ״חוויית משתמש (UX) טובה״. אתם יכולים ללמוד עוד על שיפור חוויית המשתמש שלכם כאן.

אז, אם אתם רק מתחילים לבנות את האתר שלכם, או אם אתם מחפשים לחדש את האתר הקיים שלכם, איחדנו עבורכם שמונה דוגמאות לעמודי בית מדהימים שעוצבו על ידי המשתמשים המרשימים שלנו, שהקפיצו אותם לליגה אחרת. התכוננו למנת השראה גדושה!


מוי כיף! כך תרגישו כשתגללו את עמוד הבית משובב הנפש של המסעדה המקסיקנית הזאת, שנמצאת, דרך אגב, ביפן. שילוב האיורים והתמונות באיכות-גבוהה של המנות המגרות שלהם יגרמו לכם להרגיש כאילו אתם מביטים בתפריט שלהם. צ׳ילס-גריל ממש הכניס פלפל לחיינו: הוא גרם לנו לרצות לקחת את כל האלמנטים הצבעוניים הללו ולעטוף אותם בטורטייה חמימה.





המוזיקאי ג׳ף קונלי מדגים בדיוק איך להשתמש בסרטון ברזולוציה גבוהה כדי לספר סיפור ולעורר סקרנות. הוא הכניס אותנו למקצב הנכון מפני שכל רצועה מספרת לנו סיפור שונה, או במקרה הזה, שרה שיר שונה. אהבנו את האייקון הקבוע של הגיטרה, שמתפקד ככפתור הניווט שיוביל אותנו הביתה. אנחנו כבר הזמנו כרטיסים להופעה הבאה שלו!





מיוטיני, או בעברית, מרי, מוגדרת כהתקוממות או מרד כנגד סמכות. זה מסביר מדוע סוכנות הקריאייטיב הזאת בחרה בתמונת רקע ששווה לפחות אלף מילים, ובמקרה הזה – היא דיברה ללא היכר. הדרך היחידה לגרום לה להפסיק היא לגלול את העמוד ולגלות את הגלריה המקצועית המדהימה שלהם, המציגה את עבודותיה של הסוכנות. ההחלטה להשתמש בצבעי שחור-לבן יחד עם הטעמה בוורוד בוהק, מוסיפה לווייב המודרני, אך העתיק בו זמנית, שהחברה מנסה להעביר. אנחנו מוכנים לצאת למלחמת יצירתיות והשראה עם החבר׳ה הללו!





כשמגיעים לאתרה של ג׳ולייט ג׳ורדיין, ברור מאליו שמדובר באתר של צלמת פורטרטים. השימוש באפקטי גלילת פרלקס ייחודי מאוד בכך שהוא מציג שני פרצופים מרשימים ובולטים. זו דוגמא מושלמת ליכולת להשתמש במקצוע ובכישרון שלכם כדי לפתות את הקהל שלכם להיכנס לאתר. הקריאה המלבבת להיכנס למצב רוח הנכון, גרמה לנו לרצות לגלול את כל אוסף התמונות שלה!




אם אנחנו כבר מדברים על להמציא-מחדש עיצוב גרפי, הכירו את כריסטופר, סטודנט ושגריר וויקס שלקח את אפקט הפרלקס למרחב חדש לגמרי! באמצעות וויקס קוד, הוא יצר עולם חדש מלא באנימציות, צבעים נועזים וקלאסיים, ותחושה תלת-מימדית. העיצוב החכם שלו קובע את הטון לשאר האתר, ויוצר חזון נפרד לכל אחד מהעמודים הפנימיים שלו. עם אתר-רזומה כזה, אנחנו די בטוחים שהוא קרוב מאוד לנהל את היקום!



גרין קייב פיפל (אנשי המערה הירוקים)


עמוד הבית מבוסס הווידאו של חברת ההפקה הזו יחטיף לכם כאפה לפנים! הוא משתמש בפסיכולוגיה הפוכה בעזרתם של גופנים עצומים (מה שטרנדי מאוד עכשיו, דרך אגב), רצועות וידאו מרשימות וצבעים נועזים. כמות כזו של תחכום ויצירתיות מושכת-עין גורמת לנו לרצות לצרוח ״כן! כן! כן!״. והחלק האהוב עלינו? הפיתוי המצוין שהם שמו ברצועה האחרונה – קדימה, תסתכלו בעצמכם



עמוד הבית של קולקטיב רובין, שמעוצב בסגנון פופ-ארט, מראה לנו שלפעמים, יותר זה יותר! חברת האירועים מוכיחה באופן מיידי שהם חושבים מחוץ לקופסא (זה במידה שיש אצלם קופסאות מלכתחילה, במקרה שלהם), עם השימוש בצבעי פסטל, גלריית תמונות מלבבת ורצועות בגדלים וצבעים שונים. יחד, כל האלמנטים המנוגדים הללו יוצרים פסיפס של גירויים שתופסים את העין, מה שגרם לנו לרצות להזמין את השירות שלהם לאירוע החברה הבא שלנו!





המעצב והארט דיירקטור דיוויד מילאן מציג את הפורטפוליו שלו בצורה שגורמת לנו להרגיש כאילו אנחנו בתצוגת אמנות יוקרתית. יש באתר תחושה מאוחדת של יצירות אסתטיות מכל הקמפיינים שלו, המוצגות ממש כמו אמנות על קירות מוזיאון. התוספת של כותרת עליונה קבועה שנשארת במקומה בעת הגלילה, משמשת כתזכורת ליכולת ליצור איתו קשר בכל זמן נתון. גבירותיי ורבותיי, דיוויד מעניק לכם הצצה לעתיד!



מחפשים עוד השראה? לקבל ישירות אליכם טיפים לשיווק ברשת? לעורר באזז סביב האתר שלכם כך שאף אחד לא יוכל להתעלם מהעסק שלכם? הירשמו לניוזלטר ועקבו אחרינו בפייסבוק ולא תפספסו אף אחת מהעצות המועילות שלנו!



הכתבה הזו התפרסמה במקור בבלוג הראשי של וויקס





bottom of page