8 דרכים פשוטות להקפיץ את חשבון האינסטגרם שלכם



אם אתם עדיין לא מכירים את אינסטגרם, הרשו לנו להציג ביניכם. זו אינה פלטפורמה המיועדת רק לחובבי צילום לחלוק תמונות של ארוחות הבוקר המגרות שלהם – היא לחלוטין אחת הפלטפורמות העוצמתיות ביותר על הפלנטה. עם 700 מיליון משתמשים אקטיביים בחודש, אינסטגרם היא המקום המושלם עבור כמעט כולם: מבעלי עסקים קטנים לצלמים וכל מי שבאמצע. והחלק הטוב ביותר בנוגע לערוץ המשגשג הזה? כל אחד יכול להשתמש בו!

אבל מה לעשות אם הפוסטים שלכם נופלים בין הכיסאות ואתם לא מצליחים להגיע לקהל היעד שלכם? אל פחד – יש הרבה דרכים להגדיל באופן אורגני את ההתקשרות שלכם ולהגיע ליותר משתמשים! ואספנו את כולן ממש לכאן.בלי עיכובים מיותרים, הנה שמונה עצות מקצועיות להקפיץ את חשבון האינסטגרם שלכם.

1. בחרו את התוכן הנכון

תוהים מה השלב הראשון בהקפצת חשבון האינסטגרם שלכם? ובכן, אם ניחשתם ״תוכן״, אתם צודקים. כשזה מגיע לשיווק אינטרנטי, התוכן הוא המלך. הכוונה היא שלא משנה מה סוג העסק הקטן שלכם, אתם צריכים להתמקד בהפקת תוכן איכותי לקהל הנכון. אם העסק שלכם מבוסס על שירות שאינו הכי פוטוגני, אל חשש – עדיין יש דרכים רבות למותג שלכם לנצל את הפלטפורמה החברתית הוויזואלית הזאת. לדוגמא:


  • מוצר – אם המלאי שלכם מלא עד קצהו באוכל, אמנות או ביגוד, זה הזמן שלכם לפרוח! צלמו את המלאי, אך ודאו שאתם מציגים את המוצר באור יפה וטוב.

  • אנשים או מקומות – הבעלים של מלון או סטודיו ליוגה? צלמו את הלקוחות שלכם (עם הסכמתם, כמובן) והעלו את התמונות שלהם נהנים מהחלל שלכם.

  • מאחורי הקלעים – תנו לעוקבים שלכם מבט בלעדי אל תוך העסק שלכם והאנשים מאחוריו. הרי בסופו של דבר העסק שלכם הוא באותה המידה לגבי האנשים שאתם מעסיקים והשירות שאתם מציעים.

  • שיווק – מי לא אוהב מבצעים? אבל זאת לא מסיבה אם אתם לא מזמינים אף אורחים. תנו לקהל שלכם התראה מראש! ספקו קודי הנחה ונהלו מכירת בזק כדי לגרום להם לשוב אליכם.

  • הציעו טיפים והשראה – פרסום ציטוטים, עצות ודרכי מוטיבציה אחרות היא דרך מצוינת ליהנות עם הלקוחות שלכם. רק ודאו שטון הפוסטים שלכם מתאימים למותג.

2. עצבו סגנון ויזואלי חזק

כשאתם חושבים על אינסטגרם, תחשבו על מגזין דיגיטלי. משמע, אתם צריכים לפרסם תוכן בעל סגנון ואווירה דומים. כך תוכלו לבלוט בפיד ומשתמשי אינסטגרם יזהו אתכם מיד. אם תעשו אחד, כמה, או את כל הדברים הבאים, תוכלו להשיג את הסגנון האחיד הזה: פרסמו תמונה של אותו נושא, לדוגמא, אם אתם מאמנים אישיים דברו על בריאות וכושר. אתם יכולים לחתוך את התמונות שלכם באותה הצורה, או להשתמש באותו פילטר או ערכת צבעים בכל התמונות שלכם.

אם למותג שלכם כבר יש שפה ויזואלית, דאגו להעביר את כל האספקטים של המראה והתחושה שלכם לעמודי האינסטגרם. זה יאפשר לעוקבים שלכם להבין לעומק את זהות המותג שלכם. אם אתם רק מתחילים, אינסטגרם יכול להיות מקום לבנות ולבסס אווירה לעסק שלכם.


3. אחדו את הקול שלכם עם המיתוג שלכם

הטיפ הכי גדול שאנחנו יכולים לתת לכם הוא: היו אתם. זה עשוי להישמע מובן מאליו, אבל להישמע ולהיראות אגביים יכול לקחת המון זמן ועבודה קשה. אל תהיו מוכר המכוניות המפוקפק ההוא כשאתם מנסים לשווק ללקוחות שלכם – זה יכול לקרות לטובים ביותר וזה אף פעם לא מחזה יפה. אם כבר יש לכם אתר מהמם, דאגו לאחד את השפה העיצובית שלו עם חשבון האינסטגרם שלכם. אם זאת הכניסה הראשונה שלכם לעולם הווירטואלי – ברוכים הבאים! הדבר שהכי חשוב לזכור הוא למצוא את הקול שלכם ולהזמין את הלקוחות שלכם להשתתף ולתקשר עמכם – סמכו עלינו, להישאר אמיתיים ישאיר חותם. זכרו: תמיד חשבו למי אתם מדברים ואיך העסק שלכם יכול לעזור להם.

4. הוסיפו האשטגים בחוכמה כדי לקבל באזז

עם אלפי תמונות שמפורסמות בכל דקה, זה קל להיאבד בקהל – מה שיקשה על עוקבים פוטנציאליים להיתקל בתמונות שלכם. זה איפה שהחברים-הכי-טובים החדשים שלכם, ההאשטגים, יאמרו לכם שלום. האשטג או # מחובר למילה או מונח הקשור לנושא מסוים. מבקרים באינסטגרם יכולים לחפש האשטג מסוים כדי לבחון תוכן בנושא הזה. בסופו של דבר, הם מאפשרים לאנשים חדשים לעיין בעמוד לשכם מבלי לשלם ולו שקל אחד כדי להביא אותם לשם. כוח ההאשטגים יכול להיות שלכם אם רק תוסיפו אותם לתיאור התמונה שלכם, אבל לפני שאתם נסחפים, יש כמה חוקים. אתם תקבלו חשיפה מוגברת לפוסט שלכם אם לא פשוט תדביקו האשטגים אחד אחרי השני. ודאו שהם מתקשרים למותג שלכם וחקרו מעט – Hashtagify (http://hashtagify.me/) הוא מקום טוב להתחיל בו. תחשבו על האשטגים כמו על מילות המפתח של המדיה החברתית. רוצים לדעת אילו האשטגים עובדים הכי טוב עבור המותג שלכם? נסו כמה ולמדו מזה!

5. תקשרו עם העוקבים שלכם

כל אחד צריך קצת אהבה ביום שלהם, והקהילה שלכם לא יוצאת מן הכלל. התקשרות עם העוקבים שלכם יכולה להקפיץ את רמת האינטראקציה לשחקים. הלקוחות שלכם יראו את המאמצים שלכם וירגישו תשומת לב, האזנה ועידוד לתקשר איתכם בחזרה. היזהרו לא להיראות כאילו אתם פשוט מפרסמים ונעלמים – זה מגיע הישר ממסדרונות מבוא לניהול מדיה חברתית.

אולי תרצו לכוון תזכורת לחצי שעה מזמן הפרסום, ובדקו שנית תגובות כדי להגיב להן בחזרה. נצלו את הזמן להגיב בחזרה ואפילו תזרקו כמו אימוג׳י ולייקים. טפחו את הקהילה שלכם והיא תגדל ותתחזק! אל תשכחו, מערכות היחסים שאתם בונים עכשיו יכולות להוביל ללקוחות משלמים עם הזמן.

6. עודדו תקשורת

אל תפחדו ליידע אנשים לגבי מה אתם רוצים מהם. אתם יכולים לעשות את זה באמצעות Call –to-action (קריאה לפעולה) ברורה, כמו למשל, ״הקליקו פעמיים אם אתם מסכימים!״. המפתח הוא להשרות נוחות על הקהל שלכם כדי שיתקשרו עמכם בדרכים קטנות ופשוטות, כדי שמאוחר יותר תוכלו להגביר את הבקשה לאחת מסובכת יותר. בסופו של דבר, העוקבים שלכם יתרגלו לבקשות כאלה ויפעלו בלי לחשוב פעמיים.

7. השאירו אותם בציפייה עם ביוגרפיה ברורה

אחד מהדברים הראשונים שאנשים רואים כשהם מגיעים לעמוד האינסטגרם שלכם היא הביוגרפיה. פיסת הנדל״ן המובחרת הזאת נמצאת ממש ליד תמונת הפרופיל שלכם, אז דאגו לנצל את החלל הזה כמו שצריך. יש לכם כמה שורות בודדות למשוך אנשים ולספר להם בדיוק מה אתם עושים. אתם לא רוצים לכתוב משהו מסובך ולאבד בשל כך עוקבים פוטנציאליים.

הנה מתכון לכתיבת ביוגרפיה מעולה:

  • שתפו מידע מקצועי או אישי, אבל בצורה כיפית

  • כללו את דרכי הקשר שלכם ללקוחות פוטנציאליים (אימייל, מיקום וכו׳)

  • הוסיפו את כתובת אתר האינטרנט שלכם

  • הוסיפו אימוג׳י אם הם מתאימים למיתוג שלכם!

8. קדמו הדדית כדי לקבל עוד עוקבים

אל נא לכם לשכוח את האתר שלכם – הרי המטרה היא בסופו של דבר להשתמש בכוח של שתי הפלטפורמות הללו כדי להגדיל את מאגר הלקוחות שלכם. איך עושים זאת? אנחנו שמחים ששאלתם. כללו קישור לחשבון האינסטגרם שלכם באופן ישיר באתר שלכם. זה יחבר באופן טבעי בין מבקרי האתר שלכם ועוקבי האינסטגרם שלכם כך שכל המעריצים האוהבים שלכם יוכלו לראות את התמונה המלאה בקליק אחד פשוט. דרך אגב, כדאי שתחברו את כל הפרופילים החברתיים שלכם לאתר שלכם בכל אופן!

האפשרויות שלכם לא נגמרות כאן! השלב הבא הוא להוסיף את אפליקציית פיד האינסטגרם בחינם לאתר שלכם. כך תוכלו לשתף באופן אוטומטי את כל תמונות וסרטוני האינסטגרם שלכם, ולאפשר למבקרים לגלות את הפוסטים היפים שלכם ישירות באתר שלכם. ברגע שתוסיפו תמונה חדשה לחשבון האינסטגרם שלכם, הפיד שלכם יעודכן גם באתר. עם האפליקציה הזאת, האתר שלכם תמיד יראה רענן ועדכני!


רוצים לשמוע עוד על קידום אתרים עסקיים? לקבל ישירות אליכם טיפים לשיווק ברשת? לעורר באזז סביב האתר שלכם כך שאף אחד לא יוכל להתעלם מהעסק שלכם? הירשמו לניוזלטר ועקבו אחרינו בפייסבוק ולא תפספסו אף אחת מהעצות המועילות שלנו!​

#אתראינטרנט #עסקיםקטנים #עיצוב #רשתותחברתיות #שיווקאונליין

צרו קשר:

wixhub@wix.com

ביתנים 27+26, נמל תל אביב יוסף יקותיאלי 4