7 פיצ׳רים חדשים של פייסבוק שלא כדאי לפספס



הו, פייסבוק. ה-רשת החברתית בה״א הידיעה. בין אם אתם משתמשים בפייסבוק לצרכים אישיים ככלי תקשורת עם חברים, או עבור צרכים מקצועיים ככלי להנגשת העסק שלכם ללקוחות פוטנציאליים, זה חשוב להישאר מעורים בפיצ׳רים המשתנים תמידית של הערוץ. בלי להתעדכן, אתם עלולים לפספס את הטרנדים העכשוויים או את הדרכים החמות ביותר למשוך קהל לעסק שלכם.

אם כבר יצרתם אתר ועמוד פייסבוק לעסק שלכם, אתם ללא ספק בדרך לחשיפה עצומה. רוצים לוודא שאתם מעודכנים ברשת החברתית הפופולרית ביותר בעולם? יש לנו פה 7 פיצ׳רים מעולים שאתם פשוט צריכים להכיר.

מסנג׳ר דיי – הולכים בדרך הסנאפצ׳ט

מסנג׳ר דיי, שהושקה בתחילת מרץ האחרון, הוא הלומה ישירה לסטוריז של סנאפצ׳ט ואינסטגרם. אמנם קיימים פיצ׳רים דומים כמו פילטרים וסטיקרים, אבל המכה הניצחת של פייסבוק לאפליקציות הסיפורים חזקה אפילו יותר. מסנג׳ר דיי, שיכול להימצא ישירות באפליקציית המסנג׳ר של פייסבוק, משמשת יותר כשורת פתיחה לשיחה, ומאפשרת למשתמשים לראות מי מחובר בזמן אמת.

הפלטפורמה החברתית הבהירה שהכלי הזה מתעסק ב״היום״ ומטרתו לעודד אנשים לחלוק מה הם עושים בכל רגע או מה הם היו רוצים לעשות. אם בא לכם המבורגר, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לצלם סלפי, להוסיף סטיקר ולשלוח לחבר. הרבה יותר טוב מהודעה פשוטה, לא?

לצערנו, הכלי הזה עדיין לא קיים עבור בתי עסק, אבל זה ללא ספק בתוכנית. מסנג׳ר דיי יהפוך להיות כלי פרסום די מגניב בעתיד הקרוב.

בונוס: אם אתם עדיין לא בטוחים לגבי סנאפצ׳ט, אתם תאהבו את הפיצ׳ר שמתחיל לרוץ ממש עכשיו: סטוריז בפייסבוק עצמו, שתוכלו למצוא באפליקציית המובייל של פייסבוק. תוכלו להוסיף פילטרים לתמונות ולהוסיף אותן לסטורי שלכם.

פייסבוק 360 – מה חדש

בהתחלה, היו לנו שידורי ״לייב 360״ והאופציה להעלות תמונות 360 מעלות, שהרעידו את פייסבוק לגמרי. הסטטיסטיקות היום מראות שלמעלה מ-25 מיליון תמונות 360, ומיליון סרטוני 360, פורסמו ברשת החברתית. כן, גם אנחנו בקושי יכולים להאמין. בוויקס, גם אנחנו כייפנו עם תמונות 360.

אבל עכשיו, דבר גדול אפילו יותר מגיע: אפליקציית ״פייסבוק 360״ (Facebook 360) ל-Gear VR של סמסונג, המונע על ידי אוקולוס (Oculus). כדי לחוות את הרמה החדשה הזאת של פיצ׳ר ה-360, אתם תצטרכו מכשיר של סמסונג המתאים ל-Gear VR – אם אין לכם אחד, אנחנו ממש לא נשפוט אתכם אם תלכו לקנות אחד ממש אחרי שתסיימו לקרוא את הפוסט הזה.

ממש כמו עם תמונות וסרטונים רגילים, אתם תוכלי להגיב לתוכן שאתם אוהבים ולשתף אותו בפייסבוק. אתם תוכלו לצפות בכל התוכן החם בפייסבוק, להסתכל על תמונות וסרטונים שפורסמו על ידי מי שאתם עוקבים אחריו, לשמור את המועדפים עליכם כדי לצפות בהם שוב ושוב, ולשמור את האוסף שלכם בלשונית נפרדת.


הוורקפלייס של פייסבוק – מגרש משחקים עבור חברות

הוורקפלייס (Workplace by Facebook), שבהתחלה נוצר ככלי פנימי לעובדי פייסבוק, שם לעצמו למטרה לסייע לאנשי מקצוע להישאר מחוברים לעמיתיהם לעבודה. הפיצ׳ר דומה לפייסבוק בכך שיש לו ניוז פיד, את האופציה לתקשר באמצעות סרטוני לייב או בצ׳אט, יחד עם פיצ׳רים נוספים שמאפשרים לעמיתים לשוחח האחד עם השני.

הכלי הזה מושלם עבור עסקים שעובדים באזורי זמן שונים וצריכים להיות מסונכרנים כל שעה ביום. אתם יכולים גם לנצל את אופציית האנליטיקס שמשתלבת בקלות במערכות טכנולוגיות קיימות בחברה שלכם. החלק המגניב ביותר הוא המרחב המשותף של מספר חברות, שמאפשר לעובדים מארגונים שונים לשתף פעולה.

פייסבוק לייב 2.0 – שולחן העבודה שלכם השתדרג

נגמרו הימים בהם אתם צריכים להזרים את שידור הפייסבוק לייב שלכם מטבלט, סמארטפון או מצלמה שמשתמשת ב-API של פייסבוק לייב. כעת אתם יכולים לשדר פייסבוק לייב ישירות מהמחשב שלכם! אדמינים יכולים למנות ״משתפי לייב״, מה שנותן להם את האפשרות להזרים ישירות אל העמוד בכל זמן. בנוסף, משתמשים יכולים להצמיד תגובות לתחתית שידור הלייב, ובכך להדגיש מסרים חשובים לצופים.

מוכנים להתחיל? כל מה שאתם צריכים הוא להוריד תוכנת סטרימינג וללחוץ על ״Live Video״ בראש הניוז פיד שלכם.

וידאו קבוצתי – מה עוד אתם צריכים?

סוף כל סוף, הפיצ׳ר המבוקש ביותר מפייסבוק מסנג׳ר הגיע. שיחת וידאו קבוצתית היא התשובה האולטימטיבית ל-245 מיליון המשתמשים שמתקשרים באמצעות שיחות וידאו דרך המסנג׳ר בכל חודש – זה ממש הרבה פטפוטים! הפיצ׳ר הקל לשימוש הזה מובנה לתוך הממשק של מסנג׳ר ומאפשר לעד 50 (כן, 50!) אנשים להצטרף לשיחת וידאו, להוסיף פילטר כיפי ולהתעדכן אחד עם השני.

בונוס: ראשי הצ׳אט המעצבנים במסנג׳ר? עכשיו זה קל ופשוט להסיר אותם. פשוט לכו למסנג׳ר, לחצו על כפתור הפרופיל שלכם בקצה הימני העליון וכבו את אופציית ה-Chat Heads.

אפשרויות פרסום – מצוין עבור מפרסמים

מחפשים דרך לפרסם את המותג שלכם ברשת החברתית מספר אחת? עכשיו זה אפילו פשוט יותר. עם 100 מיליון שעות של סרטונים שנצפים בפייסבוק בכל חודש, הם הרחיבו את הדרך בה פרסום יכול להיעשות, מה שנותן למותגים חשיפה מירבית למיליארד המשתמשים הגולשים בניוז פיד שלהם. כך זה עובד:

  • הזרימו פרסומות וידאו באתרים: מפרסמים יכולים להעלות את הפרסומות וההצעות שלהם לפייסבוק מראש באמצעות רשת הקהל (Audience Network), מה שמאפשר למשתמשים לראות את הפרסומות הרלוונטיות ביותר.

  • הפסקת פרסומות בסרטוני לייב: בפשטנות, עמוד עם מעל ל-2,000 עוקבים יכול להוסיף פרסומת באורך של עד 15 שניות ממש בתוך סרטון לייב. הפיצ׳ר הזה כרגע בשלב בדיקות הבטא – אל תפספסו!


משחקים וצ׳אט בוטים – זמן כיף!

שימו לב, גיימרים! המסנג׳ר של פייסבוק הפך להיות הרבה יותר כיף. כעת, משתמשים יכולים לשחק משחקים ממש בתוך השיחות שלהם – מפקמן עד לספייס אינביידרס, כולם יכולים להעסיק את עצמם עם קצת תחרותיות ידידותית. אלה חדשות מופלאות עבור מיליארד האנשים שמשתמשים בפייסבוק בחודש, אתם לא חושבים?

וזה לא הכל – מעבר למשחקים, שווה לציין את בכורת הצ׳אט בוטים (Chat Bots). הצ׳אט בוטס, שהושקו בתוך המסנג׳ר של פייסבוק, הצליחו לשפר באופן יציב את הדרך בה מותגים מתקשרים עם הקהל שלהם. עם מעל ל-33,000 מפתחים שעובדים על יותר מ-35,000 בוטים, יש אינספור דרכים להשתמש בכלי הזה. איך זה עובד? זה נורא פשוט. המשתמש צריך לתקשר עם מותג על מנת לגרום לבוט להתחיל שיחה, והמשתמש עצמו לא צריך להתקין שום תוכנה. על מה שהם צריכים לעשות זה לשלוח הודעה פרטית והבוט יגיב בעצמו. כמשתמש, אתם יכולים לתקשר עם חנות אינטרנטית, אתר נסיעות או אפילו ספק שירותי בריאות. רק שאלו את השאלה שלכם ותנו לבוט לסייע לכם.

כאן בוויקס אפילו ניסינו את זה בעצמנו, באמצעות הרצת תחרות מגניבה בשם ״תחרות הפרסים המדהימים של וויקס״.

כבר אלופי פייסבוק אבל רוצים לשמוע עוד על קידום אתרים עסקיים? לקבל ישירות אליכם טיפים לשיווק ברשת? לעורר באזז סביב האתר שלכם כך שאף אחד לא יוכל להתעלם מהעסק שלכם? הירשמו לניוזלטר ועקבו אחרינו בפייסבוק ולא תפספסו אף אחת מהעצות המועילות שלנו!

#רשתותחברתיות #שיווקאונליין #קידוםברשת #אתראינטרנט #עסקיםקטנים

צרו קשר:

wixhub@wix.com

ביתנים 27+26, נמל תל אביב יוסף יקותיאלי 4