5 סיבות להשתמש בניוזלטר לעסק שלכם (ואיך לעשות את זה בצורה חכמה)



תדמיינו לעצמכם שאתם יכולים להגיע אל הלקוחות שלכם באופן ישיר ואישי, לפנות ולהציע מוצר או שירות מסוים. נכון שזה אידיאלי עבורכם? זה בדיוק מה שקורה כשאתם שולחים אליהם ניוזלטר למייל.

שליחת ניוזלטר (דיוור אלקטרוני) נחשבת היום לאחת הפעולות הפופולאריות והיעילות שיש לעסקים להציע בשביל להגיע אל לקוחות חדשים וישנים, להציע מוצרים ושירותים, הנחות ומבצעים ועוד.

ניוזלטר הוא למעשה "הפלייר של המאה ה-21". אם בעבר כשהיינו רוצים למשוך לקוחות היינו מדפיסים פליירים ומניחים אותם בתיבות הדואר שלהם, היום אנחנו עושים את זה בצורה יותר יעילה, מהירה, ונקייה. אנחנו שולחים להם ניוזלטר למייל - בלי נייר, בלי שימוש בכוח אדם, ובלי שנהיה בחוסר וודאות אם הם קראו אותו או לא. אנחנו מעצבים בעצמנו את המסמך, ובאמצעות קליק אחד במערכת אנחנו שולחים אותו אל המייל של כל לקוח אשר נרשם וביקש לקבל מאיתנו עדכונים ופרסומות למייל.

כל עסק זקוק לניוזלטר, בוודאי כשמדובר בעסק קטן אשר מעוניין להרחיב את קהל הלקוחות שלו. יצרנו עבורכם 5 סיבות כיצד ניוזלטר יכול לעזור לכם ומדוע אתם זקוקים לו.

יצירת מאגר מידע – כל גולש שרוצה לקבל מאיתנו ניוזלטר, צריך להירשם לאתר ולבקש שאנחנו נשלח לו אותו. בעת תהליך הרישום הוא מציין פרטים שונים אודותיו. מידע זה יכול לשמש אותנו לצרכים שיווקיים כשאנחנו פונים אליו. למשל, אנחנו יכולים לפנות אליו עם הצעות מיוחדות עבור יום ההולדת שלו. מדובר בפנייה ישירה, ממוקדת ואישית.

הגולש נקט יוזמה – גולש שנרשם לשירות, עושה צעד אחד לקראתנו. למעשה הוא אומר לנו "אני רוצה לדעת מה קורה בעסק שלכם, תעדכנו אותי כל הזמן". לכן, קיים סיכוי סביר שהוא יפנה אלינו לצורך רכישת מוצר או שירות או לחילופין, אם אנחנו נפנה אליו בהצעה, הוא יהיה מעוניין לשמוע עליה.

עדכון על בסיס קבוע – מרבית הגולשים לא ייכנסו לאתר שלנו באופן קבוע. בשביל לעדכן אותם במוצרים או שירותים חדשים, אנחנו שולחים להם ניוזלטר למייל. ככה הם לומדים מה חדש אצלנו. יתרה מזו, המייל שהם מקבלים מאיתנו, מזכיר להם שאנחנו קיימים ומציעים שירותים ומוצרים מסוימים. הרבה פעמים, גולש מחפש שירות או מוצר מבלי לדעת אל מי לפנות. ניוזלטר מאיתנו, יפתור את הבעיה עבורו.

מכירות מיוחדות – אם אנחנו רוצים להציע מוצר מסוים במכירה מיוחדת, הדרך החכמה ביותר לעשות זאת היא באמצעות ניוזלזטר. נניח ויש לנו סוכנות נסיעות שמוכרת כרטיסי טיסה, נותרנו עם מספר כרטיסי לטיסה אחרונים למכירה. אנחנו מחפשים כל דרך אפשרית לשווק אותם. פרסום בגוגל או באתר אינטרנט שלנו, לא יעזור, כי ייתכן שהגולשים לא ייחשפו לכך. לעומת זאת, שליחת ניוזלטר למייל, יאפשר להם להיחשף להצעה שלנו ולפנות אלינו באופן מיידי.

יצירת הזדמנויות – בעזרת ניוזלטר אנחנו יכולים למשוך גולשים לרכוש מוצר או להזמין שירות, שהם לא חשבו עליהם. אנחנו יכולים לעשות את זה בעזרת מבצעים, הנחות, הגרלות ועוד.

בשביל לעבוד נכון עם כלי כמו ניוזלטר, אנחנו צריכים להקפיד על 4 כללים פשוטים:

עיצוב – עלינו לוודא שאנחנו שולחים ללקוח מייל שמעוצב בצורה פשוטה וברורה. הוא צריך להיות כתוב באופן רהוט ובפונט קריא, בעל עיצוב שאיננו עמוס בפרטים ועם רקע נעים לעין (כחול, לבן, אפור). אם משתמשים בתמונות חשוב שהן יהיו איכותיות וברזולוציה גבוהה. הניוזלטר צריך להיות בנוי כך שיתאים לאופי של העסק שלנו ושל המסר אותו אנחנו מבקשים להעביר.

קריאה לפעולה – לניוזלטר יש מטרה אחת - לגרום לגולש לבצע פעולה כגון רכישת מוצר, הזמנת שירות, רישום לאירוע ועוד. לכן אנחנו צריכים להשתמש במסרים ברורים כמו "הירשם כאן" או "קנה עכשיו".

שעת השליחה – אתם רוצים שהגולשים שלכם יקראו את הניוזלטר? תשלחו אותו בצהריים או אחר הצהריים, בשעות בהן גולשים מרבים לגלוש באינטרנט ולקרוא מיילים.

מעקב ודוחות – המערכת לשליחת ניוזלטר מאפשרת לנו לדעת כמה מתוך המיילים ששלחנו נפתחו, כמה נקראו, מי קרא אותם ועוד. ככל שנפיק יותר מידע מהדוחות שעומדים לרשותנו, כך נוכל להשתפר ולשלוח בפעם הבאה ניוזלטר ממוקד ואיכותי יותר.

אם עדיין אין לכם ניוזלטר, אתם מוזמנים לבדוק את מערכת הניוזלטר של Wix הנקראת Shoutout, באמצעותה תוכלו ליצור ניוזלטרים יפהפיים בקלות ולשלוח לרשימת התפוצה שלכם בקליק.

#עסקיםקטנים #ניוזלטר #אתראינטרנט #קידוםברשת

צרו קשר:

wixhub@wix.com

ביתנים 27+26, נמל תל אביב יוסף יקותיאלי 4