5 טיפים חשובים ליצירת רקעים לאתר פול-סקרין



אתם מעוניינים לתפוס את העין של כל מבקרי האתר שלכם בשניות? אם התשובה היא ״כן״, אחת מהדרכים היעילות ביותר לעשות כן היא להשתמש ברקע מסך מלא, או פול סקרין (Fullscreen). לרקע הפול סקרין יש כוח מחץ ויזואלי שמגדיר את נימת חוויית המשתמש כבר מרקע טעינת האתר. זאת הסיבה מדוע כל כך הרבה אתרים יפהפיים בוחרים בתצוגת הפול סקרין.

על מנת להגיע לתוצאה המבוקשת עם רקע פול סקרין, אתם תצטרכו לעשות קצת יותר מרק להעלות תמונה יפה. למעשה, אם לא תשימו לב לכמה נקודות חשובות, רקע הפול סקרין שלכם עלול לגרום לכם לצרות צרורות.

הנה הטיפים של וויקס לפול סקרין מוצלח:

אך ורק תמונות גדולות ובאיכות מעולה!

לא משנה באיזה אמצעי חזותי אתם בוחרים לרקע האתר שלכם, ודאו שאתם מחזיקים בגרסא הטובה ביותר של הקובץ. כשזה מגיע לרקעי אתרים, הטריק הוא להשתמש בקובץ גדול מספיק כדי שיציג בצורה טובה בכל מסך, תוך כדי שהוא לא מקשה על זמן הטעינה של האתר עם קובץ כבד מדי. כלל האצבע הוא להשתמש ברזולוציה של 72 DPI (dots per inch או נקודות לאינץ׳) לפחות, אבל אתם יכולים להתנסות עם 96 DPI גם כן. גודל תמונת הרקע המומלץ לאתרי וויקס הוא 1250×800 ומעלה, אך עם אותן הפרופורציות.

הבינו ניגודיות של צבעים

אפילו אם תמונת הרקע שלכם פשוט מהממת, אל תשכחו שהיא אמורה לתפקד כרקע – כלומר, יש די הרבה גורמים אחרים שמבקרי האתר שלכם אמורים לשים לב אליהם. אחת הדרכים לוודא ששאר התוכן שלכם ברור ונראה לעין היא להשתמש בצבעים מנוגדים מאוד אשר מדגישים את הטקסט והכפתורים, כדי להבטיח שהם לא נבלעים ברקע.

איזון, איזון, איזון

אם רקע הפול סקרין שלכם כולל כמה פרטים (למשל, תמונה של כמה אנשים, נוף עירוני, כמה מוצרים יחד וכו׳), עליכם לוודא שתוכנה של התמונה והתוכן שחיצוני אליה – תפריטי הניווט, הטקסט, האפליקציות, קישורי המדיה החברתית וכל שאר הדברים באתר שלכם – מאזנים האחד את השני. התחילו בהעלאת תמונת הרקע, ורק אז הוסיפו את שאר האלמנטים של האתר שלכם כדי שיעבדו בצורה הרמונית עם תוכן התמונה.

עבדו עם צורות

דרך מצוינת לאזן תוכן עם רקע פול סקרין היא שימוש בצורות ובבאנרים כדי ליצור שכבה נוספת בין הרקע ותוכן האתר. אם אתם רוצים להוסיף תיבת טקסט אבל היא נראית רועשת מדי אל מול תמונת הרקע, הוסיפו צורה, מלאו את הצורה בצבע מנוגד לרקע, ואז הוסיפו את הטקסט על הצורה. כך, הצורה מתפקדת כאזור חיץ שמסייע לעיצוב שלכם להיראות נקי ומסודר.

בדיקת גיוון תצוגה

לא כל המבקרים שלכם ישתמשו באותו מכשיר ובאותם דפדפנים. כמעצב ובעל האתר, אתם רוצים לוודא שרקע הפול סקרין שלכם נראה מצוין כשהוא מוצג בכמה שיותר צורות תצוגה. עבור דפדפני אינטרנט, בחנו את רקע האתר שלכם לפחות בדפדפנים הפופולריים יותר – כרום, פיירפוקס ואקספלורר. בנוסף, תבדקו איך האתר שלכם נראה גם במכשיר טלפוני ובטאבלט. וכמובן, אם יש לכם מחשב בעל מסך גדול (או מכירים אדם מזליסט שיש לו אחד), אל תתמהמהו ותבדקו איך האתר שלכם נראה גם על מסך כזה. הרעיון הוא לוודא שהרקע שלכם נראה טוב בכל גדלי התצוגה האפשריים.

הידעתם? אתם יכולים להשתמש ברקעים שונים לכל עמוד באתר!

רוצים לשמוע עוד על העיצובים הכי יפים לאתר העסקי שלכם? לקבל ישירות אליכם טיפים לשיווק ברשת? ליצור עיצוב מעורר קנאה לאתר שלכם כך שאף אחד לא יוכל להתעלם מהעסק שלכם? הירשמו לניוזלטר ועקבו אחרינו בפייסבוק ולא תפספסו אף אחת מהעצות המועילות שלנו!

#אתראינטרנט #עסקיםקטנים

צרו קשר:

wixhub@wix.com

ביתנים 27+26, נמל תל אביב יוסף יקותיאלי 4