21 רעיונות תוכן חכמים לבלוג או לאתר שלכם



תוכן מצוין הוא עמוד השדרה של מיתוג מוצלח. בפלטפורמות אינטרנטיות, היכן שיש שפע מידע וכל כך הרבה אפשרויות, חשיבותם של חומרים איכותיים גדולה אף יותר. הפקת תוכן מעולה עבור הבלוג והאתר שלכם תעניק לכם יתרון משמעותי בתעשייה שלכם.

בניית נוכחות אינטרנטית לא נגמרת בהקמת אתר יפהפה. עדכוני תוכן סדירים ותדירים חשובים במיוחד עבור המיתוג שלכם, אך גם כדי למצב את עצמכם כקול אמין ברשת. וכמובן, חשוב להזכיר את ההשפעה הרבה שתהיה לעדכונים הללו על הדירוג שלכם אצל מנועי החיפוש. בין אם אתם מנהלים בלוג, אתר עסקי או שילוב של שניהם – תוכן אינטרנטי חייב להיות על סדר היום שלכם.

מפני שתוכן הוא אחד מהאספקטים המשמעותיים ביותר בניהול אתרים, אתם יודעים שוויקס כאן בשבילכם, כדי לעזור לכם לעשות את זה כמו שצריך. הנה רשימה של רעיונות מעניינים, מבדרים וכיפיים לפוסטים בבלוג או עדכוני חדשות שיתנו לכם השראה. שמרו את הרשימה הזו במועדפים ולא תצטרכו לחשוש ממחסום כתיבה בזמן הקרוב!

רשימת רעיונות לתוכן מצוין – לגזור ולשמור!

תופים-תופים: הודעה מרגשת! אתם משיקים מוצר חדש, חותמים על שותפות חדשה, עוברים למיקום חדש, או כל עדכון דומה שאתם יכולים לחלוק עם קוראיכם. תהיה להכרזה שלכם השפעה חזקה במיוחד אם תציגו אותה כהתפתחות משמעותית ותשווקו אותה כאבן דרך אמיתית עבור המותג או הארגון שלכם.

מדריכים – שלב אחרי שלב: טקסטים קצרים אך מפורטים כדי לכוון את הקוראים מנקודה א׳ לנקודה הסופית תמיד שימושיים. אתם יכולים ליצור מדריך שנוגע למוצרים שלכם באופן ישיר (״איך לעצב את השפם כמו דאלי באמצעות מוצרי שיער הפנים שלנו״), או ליצור אחד הקשור לתחומכם או בהשראת תחומי העניין שלכם (״איך לחדש את הג׳ינס הישן שלכם ולהפוך אותו לתיק מגניב״ או ״איך לערוך תמונות פורטרט בפוטושופ״).

סיפורי הצלחה והמלצה: הלקוחות ומשתפי הפעולה השמחים שלכם הם, ללא ספק, סוכני השיווק המוצלחים ביותר שלכם. כוונו את הזרקור אליהם ותנו להם להלל ולשבח אתכם ולספר לכולם כמה המוצרים שלכם מדהימים, או לפחות כמה שימושיים הם היו עבורם בדרכם להצלחה.


#ThrowBackThursday: נוסטלגיה היא כלי מאוד אפקטיבי בשיווק. עלו על רכבת ה-#TBT ושתפו כמה רגעים היסטוריים עם הקוראים שלכם. זה יכול להיות ההופעה החיה הראשונה שלכם, כתבה ישנה שעוקבת אחר העבודה שלכם או סתם תמונת ינקות חמודה שלכם עם חיבור לימינו אנו. אל דאגה – אתם יכולים לעשות את זה בכל יום בשבוע. אין צורך לחכות לחמישי!

סקרים ומשאלים: הוכיחו לקהל שלכם שאכפת לכם מדעתו. תנו לקוראים שלכם את ההזדמנות לחלוק איתכם באמצעות משאל או סקר הקשור לתעשייה או לתחום המומחיות שלכם. אתם יכולים ללמוד המון ממה שיש להם להציע, ולהצית שיחה בגובה העיניים איתם.

פרי הצלחתכם – ליהנות מהמומנטום: מישהו כתב עליכם כתבה? אל תהססו להשוויץ בה! אגרו כמה ביקורות או אזכורים בפוסט אחד, או שאפילו תתנו תשומת לב מיוחדת לכתבה טובה במיוחד. זו הזדמנות מצוינת להודות לכותב ולעיתון גם כך (נטוורקינג לעולם לא מסתיים!).


טופ 10: רשימות הן כתבות פופולריות במיוחד מפני שהן מצגות תמציתיות וקולעות של מידע רלוונטי. הטריק הוא לבחור נושא שיעניין את הקהל שלכם. ״10 מומחי יינות שכדאי לעקוב אחריהם״ עשוי להיות קצת יותר מדי נישתי, אבל ״10 יינות לבנים שחובה להביא ליום העצמאות״ עשוי להיות מצוין.

בלוגי אורח: זה לא נדיר עבור מנהלי בלוג לארח כותב לפוסט או כתבה מיוחדת. אתם יכולים ליצור קשר עם מקצוענים בתחומכם, כאלה שיוכלו לכתוב טקסט בעל ערך למבקרי האתר שלכם. זאת ועוד, אם לאורח שלכם יש אתר או בלוג משל עצמו, בקשו להופיע אצלם בתמורה. שיתופי פעולה מסוג זה יכולים לצמוח לדברים גדולים!

וידאו: התנסות בסוגי מדיה שונים תמיד מצוינת. זה משאיר את העוקבים דרוכים ומעוניינים בעבודה שלכם. עבור בלוגרים, בעלי עסקים ואמנים מכל הסוגים, וידאו היא דרך מצוינת לתקשר ולחלוק זוויות של העבודה שלכם שלא מיתרגמות כמו שצריך לטקסט. זה יכול להיות ראיון, הופעה חיה, או תצוגה של אחד מהמוצרים שלכם. מה שלא תבחרו, ודאו שהסרטון לא ארוך מדי ושאיכות השמע והתמונה טובות.

״הכירו את הצוות״: הציגו את עצמכם ואת הקולגות שלכם בפוסט מיוחד שמטפח היכרות ותחושת קהילתיות. בנוסף, אתם יכולים להשתמש בתוכן הזה בעמוד ״אודותינו״ המעולה שלכם. זאת הזדמנות מצוינת לחלוק איך נכנסתם לתחום העבודה שלכם, מה התשוקות שמניעות אתכם ומה המומחיות שלכם.

הכרזה על אירוע: משיקים סיבוב הופעות של הלהקה שלכם? נושאים נאום בכנס? מתכננים סייל ענקי באתר? כל התאריכים החשובים הללו הם סיבות מצוינות להוסיף עדכון חדשות או פוסט בבלוג שלכם. אתם יכולים להזמין קוראים (אם האירוע פומבי), לתת להם הצצה למה שמצופה מהאירוע ולהזכיר את המקום ומשתפי הפעולה.


נושאים פופולריים: תמיד טוב להיות עם היד על הדופק ולדעת על מה אנשים מדברים. חיבור לשיחות האקטואליות הללו יאפשר לכם להפיק תוכן שאנשים ירצו לשתף במדיה החברתית, ובשל כך, להגיע לקהלים חדשים. לדוגמא, אם אתם בעסקי עיצוב השיער, ואתם שמים לב שכולם ברשת מדברים על טקס האוסקר שחל אתמול, זה עשוי להיות רעיון טוב לכתוב כתבה המדרגת את התסרוקות של כוכבי השטיח האדום.

מקורות השראה: מי האנשים שהשפיעו על החושים האמנותיים שלכם? מה היה השיעור לחיים שלמדתם מהמשפחה, שהעניק לכם את ההשראה לפתוח עסק משלכם? שתפו את הפרטים מלאי ההשראה הללו עם הקוראים והמבקרים שלכם והראו לכם איך אפשר למצוא מוטיבציה בכל דבר בחיים.

רשימת ״הכי פופולרי״: אנשים אוהבים לראות מוצרים פופולריים מפני שהם מתפקדים בדומה להבטחת איכות. הדגישו את המוצרים הנמכרים ביותר שלכם, השירותים המוצלחים ביותר שלכם, השירים שהורדו הכי הרבה פעמים או הפריטים עם הכי הרבה אזכורים במדיה החברתית.

פותרי בעיות: התגברות על מכשולים היא רכיב נורמלי בשגרתו של כל איש מקצוע. אתם יכולים להציג את הבעיות הללו באור חיובי ולשתף אותם עם העוקבים שלכם כדי להראות כמה אתם יצירתיים, חדשניים ובעלי תושייה. שתפו מקרים בהם אתם והצוות שלכם התמודדתם עם אתגר בהצלחה, או שתראו ללקוחות שלכם איך מוצר שלכם יכול לסייע להם להתגבר על האתגרים שלהם.

הפרכת מיתוסים: מחיצת תפישות שגויות היא דרך מצוינת למשוך קהל. אתם הרי מכירים את תחומכם יותר מכל אחד אחר, אז ודאי שיש לכם מיתוסים מצחיקים אך חינוכיים להפריך מול הקוראים שלכם. אתם יכולים להשתמש בכותרות כגון ״5 הרגלים שלא ידעתם שהורסים את שעת הכושר שלכם״, או ״מבזק מיוחד: אתם עושים את הכביסה שלכם לא נכון״.

חיוני במדיה החברתית: הכינו רשימה של כל אושיות המדיה החברתית שאתם מכבדים ומעריכים בתחומכם ושתפו אותה באתר שלכם. הרשימה שאצרתם תסייע למבקרי האתר להבין את התעשייה שלכם טוב יותר, אבל היא גם תראה להם כמה מבינים אתם!

הדגשת פידבק: כשאתם מקבלים פידבק מועיל במיוחד, מחמאה מפוצצת או שאלה שעשויה לעניין אנשים רבים, אתם יכולים לשתף את התגובה יחד עם התשובה שלכם וכמובן, הכרת תודה מצידכם. ראשית, אתם תעניקו לקוראים שלכם מידע מלא ערך והשראה. בנוסף, זו דרך לאותת לקהל שלכם שאתם מקשיבים למה שהם אומרים.

טיפים לחיים: אנשים תמיד להוטים ללמוד דרכים חדשים לפשט את חייהם. בהתבסס על ניסיון העבודה שלכם ואיך שאתם רוצים למתג את השירותים שלכם, אתם יכולים להציע להם את הטיפ המדהים הזה שיקצר את ההתארגנות בבוקר, יהפוך שטיפת כלים למטלה פחות מאוסה, ישפר את ביצועי המחשב שלהם או כל תמורה אחרת שהם יהיו אסירי תודה לנצח לדעת.

סיכומי שנה/תחזיות: כשהשנה מתקרבת לסיומה, שתפו את המחשבות שלכם בנוגע להישגים ולשיאים של החברה שלכם, או סקרו את הטרנדים המשמעותיים ביותר שהשפיעו על התעשייה שלכם בשנה האחרונה. לחלופין, אתם יכולים למקד את הטקסט בשנה הבאה עלינו לטובה, לציין את תוכניות הצמיחה שלכם ולהרהר בהתפתחויות החדשות שעשויות לשנות את התעשייה שלכם.

מחקר ומקרי בוחן: ספקו תוכן ייחודי לקוראים שלכם שיגביר את רמת האמינות שלכם וידגיש את הערך המוסף של המוצר שלכם. בנוסף, מקרי בוחן יכולים להיות מקפיצי SEO אדירים כשהם מעוטרים במילות מפתח רלוונטיות. הצגת מחקרים ונתונים שאספתם במרוצת השנים יציעו למשתמשים מידע חשוב, אך, בו בזמן, ידגישו את הניסיון שלכם.

טיפ נוסף: ברגע שאגרתם מספיק תוכן ואתם יודעים מה הנושאים המעניינים ביותר עבור הקוראים שלכם, אתם יכולים ליצור ספר אלקטרוני מכל המידע שצברתם. אנשים תמיד מעריכים חומר קריאה מרתק שהם יכולים להוריד בחינם, ואתם תוכלו להראות שאתם גם נדיבים וגם מומחים בתחומכם! מה יכול להיות טוב יותר?

רוצים לשמוע עוד על קידום אתרים עסקיים? לקבל ישירות אליכם טיפים לשיווק ברשת? לעורר באזז סביב האתר שלכם כך שאף אחד לא יוכל להתעלם מהעסק שלכם? הירשמו לניוזלטר ועקבו אחרינו בפייסבוק ולא תפספסו אף אחת מהעצות המועילות שלנו!​

#אתראינטרנט #עסקיםקטנים #רשתותחברתיות #שיווקאונליין #בלוג

צרו קשר:

wixhub@wix.com

ביתנים 27+26, נמל תל אביב יוסף יקותיאלי 4