20 רעיונות תוכן לאתר או לבלוג שלכם



לפעמים לחשוב על תוכן חדש לאתר או לבלוג יכולה להיות מטלה מייאשת. אם אתם מסכימים עם הטענה הזאת, אל תחששו. בדיוק ברגע שאתם מרגישים שסחטתם כל צורה אפשרית של תוכן, אנחנו כאן כדי להפיץ קצת אור בקצה המנהרה ולחשוף בפניכם כמה פניני השראה שיגרמו לתוכן לזרום מקצות האצבעות שלכם לפני שתספיקו לומר ״יש לי רעיון״.

חושבים להתחיל אתר או בלוג משלכם? אתם מוזמנים להסתכל על התבניות המהממות שלנו!


בלי הקדמות מיותרות, הנה 20 הרעיונות המוצלחים ביותר שלנו לתוכן גדוש!

  1. כתבו מדריך למתחילים כפוסט בבלוג לגבי פן מסוים של הנישה העסקית שלכם. הסוג הזה של פוסטים פופולרי במיוחד ויעזור למצב אתכם כסמכות בתחום.

  2. הזמינו פוסט אורח באתר שלכם. פנו לבלוגר אורח או לחבר כדי שיספק תובנות בנוגע לנושא מסוים, ופרסמו אותן באתר שלכם. ודאו שאתם מציינים במקום ברור שזה מה שזה (פוסט אורח).

  3. התחילו קמפיין תחרותי בסגנון ״תמונת היום/השבוע/החודש״. הם יכולים להיות קמפיינים מהנים במיוחד עבור הקוראים שלכם, ועשוי לגרום להם לחזור לאתר ולרצות עוד.

  4. שימו עין על פינטרסט – הוא מלא בהשראה ובתוכן נהדר! החשבון הזה טוב במיוחד, למשל...

  5. השתמשו בכלי מדיה חברתית שמגישים הצעות תוכן, כמו Buffer, בחוכמה. שמעתם נכון – הם עושים חלק מהעבודה בשבילכם, לגמרי בעצמם.

  6. צרו משתמש מדיה חברתית חדש – אינסטגרם מצוין לתמונות ותוכן חדשים. ברגע שהקמתם את המשתמש בחדש, הוסיפו אותו לאתר שלכם עם האפליקציה החברתית שמתכתבת איתו דרך שוק האפליקציות של וויקס.

  7. פרסמו המלצות חיוביות מלקוחות מרוצים – יש להמלצות הללו פוטנציאל להיות המידע בעל הערך הרב ביותר באתר שלכם! אם זה רלוונטי, הוסיפו את המיקום הגאוגרפי של הלקוח כדי להציג לראווה את הסטטוס הבינלאומי שלכם.

  8. בקשו מהקוראים שלכם להשתתף בסקר. זאת דרך לייצר המון תוכן מוצלח תוך כדי שאתם מקבלים פידבק חשוב.

  9. חקרו קצת לגבי מה במגמת עלייה ומה טרנדינג בתחום שלכם ברשת, וכתבו על זה. דבקו בנושאים שמתחברים למוצרים, לשירותים או למותג שלכם.

  10. הוסיפו עמוד שאלות נפוצות לאתר שלכם וענו על השאלות של המבקרים שלכם לפני שהם בכלל מספיקים לשאול אותן. זה ניצחון לשני הצדדים!

  11. צרו פוסט כמו זה שאתם קוראים עכשיו, עם רשימה ממוספרת של נושאים ראויים לפרסום שמתקשרים לעסק שלכם בצורה כזאת או אחרת.

  12. השתמשו בתוכן שאול מרחבי הרשת כמו אינפוגרפיקה, סרטוני יוטיוב או כל דבר שמתאים לנישה שלכם. אל תשכחו לוודא שאתם נותנים קרדיט היכן שצריך – לטעון שתוכן שאינו שלכם הוא שלכם הוא דבר שאסור בתכלית האיסור לעשות!

  13. כתבו פוסט שמדגיש ומפרט (עם קישורים) את כל הכתבות הקודמות שלכם בנושא מסויים. לא רק שהפוסט הזה מורכב כמעט כולו מתוכן שכבר יצרתם בעבר, הוא גם ייתן לדירוג ה-SEO שלכם קפיצה יפה.

  14. השתתפו באירוע שקשור בפן מסוים של העסק שלכם. קבלו ממנו השראה וכתבו על זה. טיפ: לפעמים זה טוב לשרבט הערות תוך כדי האירוע כדי שלא תשכחו ציטוטים חשובים או פרטים רלוונטיים.

  15. הכינו פוסט ״hack״ – תנו מידע פנימי וטיפים אקסקלוסיביים לפתרון בעיות נפוצות איתן הנישה שלכם מתמודדת. תנו להדיוטות מבט חטוף אל תוך נימי התעשייה.

  16. דברו עם החברים שלכם. יידעו את עמיתיכם בכך שאתם קצת מדשדשים במקום ותראו איך סיעור מוחין שיתופי מדליק אצלכם המון רעיונות – זה לרוב מה שהוא עושה.

  17. כתבו על כמה מהאתגרים הגדולים ביותר שחוויתם, ואיך התמודדתם איתם. שתפו את סיפורי ההצלחה שלכם עם הקוראים, אבל אל תתרברבו, ואל תשכחו להוסיף את מוסר ההשכל שלמדתם.

  18. הוסיפו מקטע חדשות באתר שלכם. יש המון רגעים ששווה לשתף שיקרו לעסק שלכם – הם לא חייבים להיות כתבות בעמוד השער של עיתון פופולרי. דאגו לשתף סיפורים חדשותיים על העסק שלכם, וגם אבני דרך שהעסק שלכם עובר (כמו למשל, שירות הלקוח המאה במספר).

  19. עשו מתיחת פנים לתוכן הישן שלכם. אם כתבתם פוסט לגבי משהו לפני שנתיים, רוב הסיכויים הם שהמידע צריך להתעדכן. צרו פוסט חדש בהתבסס על הפוסט המקורי, וודאו שהוספתם את כל פרטי המידע החדשים.

  20. בקרו באתרים ובמדיה החברתית של המתחרים שלכם. זה תמיד רעיון טוב לשים עין על מה המתחרים שלכם עושים (הן הדברים הטובים והן הדברים הרעים), והתוכן שהם מפרסמים יכול להצית בכם רעיונות לגרסא משלכם.


רוצים לשמוע עוד על קידום אתרים עסקיים? לקבל ישירות אליכם טיפים לשיווק ברשת? לעורר באזז סביב האתר שלכם כך שאף אחד לא יוכל להתעלם מהעסק שלכם? הירשמו לניוזלטר ועקבו אחרינו בפייסבוק ולא תפספסו אף אחת מהעצות המועילות שלנו!

#רשתותחברתיות #שיווקאונליין #קידוםברשת #אתראינטרנט #עסקיםקטנים

צרו קשר:

wixhub@wix.com

ביתנים 27+26, נמל תל אביב יוסף יקותיאלי 4