10 סוגי כותרות שיגרמו לנמענים לפתוח את המייל מכם



כמה פעמים יצא לכם להתחבר למייל רק כדי לגלות שהוא מוצף בהודעות מעסקים שמנסים לתפוס את תשומת הלב שלכם? כשזה קורה, אנחנו מאמינים שכמו רובנו, אתם תתחילו במסע מחיקה אינטנסיבי. כבעלי עסק, אחת מהמטרות שלכם היא לוודא שלקוחותיכם רוצים לפתוח (ולקרוא!) את האימיילים מכם. אתם לא רוצים להפוך להיות אחד מהניוזלטרים שנמחקים באופן אוטומטי. אז איך תוודאו שאתם מקבלים את תשומת הלב הראויה מהמנויים שלכם?

בשביל זה, אנחנו צריכים לקחת כמה צעדים אחורה. שיווק במייל הוא אחת מהדרכים הטובות ביותר לחדור ישירות למרחב האישי של הלקוחות שלכם, ובאמצעות Wix ShoutOut אתם יכולים לשלוח ולשתף מיילים בכמה דקות ספורות. אבל אתם חייבים לזכור שהעסק שלכם הוא אחד מתוך רבים, בעלי אותה גישה למקום המיוחד הזה, ויש לכם רק הזדמנות אחת למשוך את הלקוחות שלכם. המפתח להבטחת קריאה מאנשים רבים יותר? שורת כותרת חזקה.

איך יוצרים את הכותרת הטובה ביותר?

אל דאגה, יש נוסחא בה אתם יכולים להשתמש כדי ליצור כותרת מוצלחת:מספר או שאלה + מילות מפתח + שם תואר + הבטחה.

למשל:

  • 10 כפכפים מהממים שיגרמו לכם לזהור בקיץ הקרוב

  • איך לבחור כפכפים מהממים שיעזרו לכם להשיג את עבודת החלומות שלכם

דברים שכדאי לעשות

  • שימו לב לאורך: שמרו על הכותרת קצרה וקולעת, כדי שתוכל להיכנס במלואה במרבית המכשירים – מסמארטפון עד לטבלט.

  • לא לפחד משינויים ותיקונים: הכניסו עניין לתהליך והתחילו להתנסות. אתם צריכים לשמור על התוכן שלכם רענן ועל קהל היעד שלכם מעוניין.

  • הוסיפו אמוג׳י: הם יחסכו לכם מקום, והוספתם לשורת הכותרת כבר הוכחה מחקרית כמגבירת שיעורי פתיחה.

  • בחנו את עצמכם: תמיד נתחו את ביצועי המייל. כך תלמדו מה עובד ומה לא כל כך.

דברים שלא כדאי לעשות

  • אם אתם כותבים באנגלית, אל תכתבו רק באותיות גדולות (קאפס לוק) – אף פעם! פשוט אל. זה ייצור תחושת דחיפות לא נחוצה, ותגרום לקוראים למחוק את המייל במקום לקרוא אותו.

  • הימנעו מהבטחות שווא: אל תשקרו. אם אתם חושבים על שורת כותרת מתוחכמת, אבל אתם לא יכולים לספק מה שהיא מבטיחה – עדיף לא להשתמש בה.

  • אל תגזימו עם סימני הפיסוק!!!???: סימן שאלה אחד מספיק ודי.

הנוסחא הבסיסית עלולה לא לעבוד 100% מהפעמים, וזו הסיבה שאגרנו עבורכם עשרה סוגים של שורות כותרת שיתפסו את תשומת לבם של הקוראים שלכם ויובילו אותם לקליק המיוחל.

1. התזכורת: ״נשארו רק 24 שעות למבצע 50% הנחה על סנדלי הקיץ שלנו״

זמן הוא כסף, ולכן כדאי שתוסיפו תחושת דחיפות למייל שלכם. לפעמים אתם צריכים לוודא שהלקוחות שלכם מבינים את אמיתות ה-Fear of Missing Out) FOMO), או פחד מפספוס.


2. המצחיקה: ״אילו תחתונים תלבשו ביום ללא מכנסיים?״

אם תנצלו את ההזדמנות לגרום ללקוחות שלכם לחייך, כמעט בטוח שתקבלו את הקליק שלהם. נסו להיות קלילים עם התוכן שלכם ואל תפחדו להתבדח על חשבונכם ועל חשבון המותג שלכם. כמובן, אל תעשו צחוק ותביישו את העסק שלכם לחלוטין, אך נסו להכניס עניין לטקסט עם קצת הומור. ההתבדחות תעניק לכם זווית נגישה שכדאי להשיג כשאתם מנסים לחדור למרחב המיילים הפרטיים.

3. הפקודה: ״אכלו את המרק שלנו היום ותקבלו חבילה בחינם!״

יש אנשים שפשוט אוהבים שאומרים להם מה לעשות! קבעו לגבי מה הקוראים שלכם סקרנים, והתחילו עם ציווי שיכריח אותם להקליק ולגלות את התשובה. כן המפקד!

4. המועילה: ״למדו איך להשתכר מהרעיונות היצירתיים שלכם״

״למה כדאי לי להקליק על המייל שלכם ולא למחוק אותו מיד?״ – זו השאלה שתישאר בראשם של הקוראים שלכם בזמן שהם קוראים את שורת הכותרת. עם צי מיילים שרק מחכים להיקרא, איך תבליטו את עצמכם? באמצעות הבטחה לקוראים שמזמינה אותם לקבל ערך מוסף בתוכן שמחכה להם במייל – זה ייתן להם תמריץ משמעותי לפתוח אותו. מצאו נושא שיועיל להם, ובסופו של דבר – הוא יועיל גם לכם ולעסק שלכם.


5. הטיזר: ״המתנה המושלמת להורים של בן הזוג״

יש לכם רק כמה מילים בודדות כדי ליצור את הרושם הראשוני הטוב ביותר שתוכלו. האסטרטגיה המוצלחת ביותר היא לעשות לקוראים שלכם ״טיזינג״ קטן ולסקרן אותם כדי שימשיכו לקרוא. אתם צריכים ליידע אותם שדבר גדול יותר וטוב יותר מחכה להם אם הם יחליטו להקליק.

6. הטפיחה על האגו: ״טכניקת השיווק המדהימה שתתאים רק לעסקים איכותיים״

יש מעט מאוד דברים שממיסים את לבם של אנשים יותר ממחמאה הגונה. אם אתם יודעים לא להגזים, מחמאה טובה יכולה לפתות קוראים לפתוח את המייל. חנופה היא טכניקה חשובה בשיווק. כשאתם גורמים למנויים שלכם להרגיש ייחודיים וחשובים, אתם יכולים להגביר את הסיכויים לכך שהם ירצו לפתוח את המייל ששלחתם. החמיאו ללקוחות שלכם כדי לייצר עניין במה שאתם מציעים, שנמצא, איך לא, קליק אחד מהם.

7. האישי: ״מאיה, החולצה הכחולה שרצית נמצאת כרגע במבצע!״

״זכרו ששמו של אדם הוא, לאותו האדם, הצליל המתוק והחשוב ביותר בכל שפה שהיא״. ציטוטו של דייל קרנגי אמנם בן מעל לשמונים, אך עדיין תקף גם היום. כשאתם פונים לאנשים ברמה אישית, אתם מבטיחים את המעבר לשלב הבא. אספו כל מידע שיש לכם על הלקוחות הפוטנציאליים שלכם ואל תפחדו להשתמש בו! גשו אליהם ונסו להיות כמה שיותר פרסונליים – עם תוכן שהם יתעניינו בו, הזכירו את שמם ופעלו בהתאם להתנהגותם בעבר.


8. הרגשי: ״הכלבלבים הללו רק רוצים שתאהבו אותם!״

פעם פגשתם מישהו שאמר לא לכלבלבים חמודים? בדיוק! נסו למצוא את נקודות החולשה של קהל היעד שלכם ולחצו עליהן, חזק. תינוקות, כלכלבים, חתלתולים ויצורים חמודים אחרים נוטים לעורר דחף מטפח בבני אנוש. ההבטחה לספק ללקוחות פוטנציאליים את התחושה החמה והנעימה הזאת, יכולה להיות מנוצלת לטובתכם בדמות פתיחת המייל.

9. הפסיכולוגיה ההפוכה: ״אל תפתחו את המייל הזה אם אתם לא בקטע של חטיפים בחינם״

כילד, אמרו לנו ״לא״ יותר מדי פעמים. התרחישים הללו בדרך כלל הסתיימו בכך שעשינו אותם בכל אופן. השתמשו בפסיכולוגיה ההפוכה הזאת לטובתכם והציגו לקוראים שלכם שורה מפתה שתגרום להם לעשו את ההיפך ממה שאתם מבקשים מהם לעשות (שהוא בדיוק מה שרציתם שהם יעשו).


10. ה-FOMO: ״בואו לבדוק מי הגיע לטופ מהכיתה שלכם״

כפי שהסברנו קודם, פחד מפספוס הוא אמיתי וקריטי! כחברה, אנו מרגישים צורך להיות תחרותיים ותמיד להסתכל מעבר לכתף ולבחון את המצב שלנו לעומת חברינו. השתמשו בכותרת שתסקרן את הקוראים שלכם, כך שהם ירגישו את הצורך לבדוק מה הם בדיוק מפספסים!

רוצים לשמוע עוד על קידום אתרים עסקיים? לקבל ישירות אליכם טיפים לשיווק ברשת? לעורר באזז סביב האתר שלכם כך שאף אחד לא יוכל להתעלם מהעסק שלכם? הירשמו לניוזלטר ועקבו אחרינו בפייסבוק ולא תפספסו אף אחת מהעצות המועילות שלנו!

#אתראינטרנט #עסקיםקטנים #דואראלקטרוני #שיווק

צרו קשר:

wixhub@wix.com

ביתנים 27+26, נמל תל אביב יוסף יקותיאלי 4