top of page

צרו עמוד נחיתה עוצמתי וחינמי תוך פחות משעה



כל איש שיווק שתשאלו יאמר לכם: הצעד הקריטי הראשון ליצירת נוכחות אינטרנטית מקצועית הוא אתר אינטרנט מעולה. אך אם אתם באמת רוצים ליצור לידים, המלצות ומכירות - עמוד נחיתה מנצח הוא התשובה. למרבה המזל, בונה האתרים של וויקס עומד לרשותכם ומציע תבניות עמודי נחיתה חינמיות המאפשרות התאמה אישית מלאה.


עמודי נחיתה הם אתרים בעלי מטרה אחת ברורה. להוביל את המשתמש לבצע פעולה ספציפית כגון: לקנות, לקבוע פגישה, להשאיר פרטים וכדומה.

זאת בשונה מאתרים ''רגילים'' אשר משמשים לכמה מטרות כגון: הגדלת חשיפה, רישום לניוזלטר, השארת ביקורות וכדומה.




למה משמשים עמודי נחיתה?

בתחום השיווק האינטרנטי, עמודי נחיתה משמשים להנעת מבקרים אל עבר המרה בכך שהם גורמים להם להקליק לביצוע פעולה מסוימת. פעולה זו יכולה להיות כל דבר - החל מעידוד משתמשים לביצוע רכישה בחנות האינטרנטית שלכם ועד להרשמה לרשימת הדיוור שלכם, וכן פעולות רבות נוספות. כך או כך, צריכה להיות רק קריאה לפעולה (CTA) אחת ויחידה. בניגוד לאתר אינטרנט מלא, עמוד נחיתה הוא עמוד יחיד בעל מטרה ממוקדת ביותר: לגרום למבקרים להקליק כך שהם יגיעו למטרה הסופית שלכם. עמוד נחיתה טוב הבנוי כראוי יכול להגדיל משמעותית את סיכויי ההצלחה שלכם.


מה טוב בעמודי נחיתה?


· בכל הנוגע לתוכן, לעמוד הנחיתה שלכם יש מסר אחד ויחיד שהוא מבקש להעביר: הוא מקדם את הפעולה הרצויה ומתמקד בהסברים על היתרונות שבביצוע אותה הפעולה.

· עיצוב העמוד צריך להתמקד בתמיכה במטרה הזו ולא בשום דבר אחר. משמעות הדבר היא גם שהעיצוב שלו צריך להיות נקי ופשוט, על מנת להבטיח חוויית גלישה חלקה, וכן לוודא שאין תחרות על תשומת הלב של המשתמשים.

· מטרת-העל של עמוד נחיתה היא לגרום למבקרים באתר להקליק. הן העיצוב והן הטקסט בעמוד צריכים לשקף את זה, ולכן עליכם להבטיח שכל הכפתורים כוללים מיקרו-קופי ברור ושהם בולטים על גבי הרקע של העמוד.

· עמוד נחיתה מורכב, כפי ששמו מרמז, מעמוד אחד ויחיד. תוכלו לחלק אותו למספר קטעים, אך מומלץ שתיצמדו לעמוד אחד ולא יותר - ורצוי גם שהוא לא יהיה ארוך מדי.

· הכותרות, כותרות-המשנה, הכפתורים והתמונות צריכים כולם לייצג את המסר של העמוד באופן עוצמתי ויעיל, ובה בעת יש לוודא שישנה אחידות בין כל האלמנטים. עיינו במבחר הדוגמאות לעמודי הנחיתה הטובים ביותר על מנת לקבל השראה.

· כל עוד אינכם מתכננים לעצב את עמוד הנחיתה שלכם מאפס, הקפידו להשתמש בתבנית עמוד נחיתה מקצועית. התבנית תעזור לכם להיות בטוחים שעמוד הנחיתה שלכם לא רק נראה טוב, אלא גם שיש בו היררכייה ויזואלית חזקה שתוביל את המשתמשים שלכם באופן מיידי בדיוק למקום שאליו אתם רוצים שהם יגיעו.


תוכלו להתחיל עם התבנית הפשוטה והאפקטיבית הזו:



כיצד עמודי נחיתה באמת עובדים?

על מנת שעמוד הנחיתה יממש את ייעודו, ראשית עליכם להביא אליו תנועת משתמשים. ניתן לעשות זאת במספר דרכים שונות:

· השתמשו בכוחו של השיווק באימיילים ושלחו את עמוד הנחיתה שלכם למנויים שלכם באימייל.

· פרסמו קישור לעמוד הנחיתה שלכם ברשתות חברתיות כגון אינסטגרם או טוויטר (בין אם בתשלום עבור מודעה או לא). למידע נוסף בעניין זה, קראו כיצד שיווק ברשתות חברתיות עשוי לתת דחיפה לעסק שלכם.

· הוסיפו קישור לעמוד הנחיתה בפוסט בבלוג. אם עדיין אין לכם בלוג, ייתכן שזו הזדמנות טובה להקים בלוג ולהתחיל לקצור את הפירות.

· ודאו שעמוד הנחיתה שלהם מותאם למנועי חיפוש באמצעות מרכיבי SEO מתקדמים העשויים לסייע לשפר את הסיכויים שימצאו אתכם באמצעות חיפוש אורגני (שאינו בתשלום).

· צרו קמפיין מודעות PPC במנועי חיפוש וקשרו אותו לעמוד הנחיתה.




אלה שיטות טובות להביא תנועת משתמשים לעמוד הנחיתה שלכם, אבל כעת עליכם לחשוב לאן לשלוח את המשתמשים שלכם ברגע שהם הקליקו על העמוד שלכם. כפי שציינו לעיל, מטרת-העל של עמוד הנחיתה היא לגרום למשתמשים להקליק, אבל לאן הקליק הזה לוקח אותם?

האם הם יישלחו לעגלת קניות? לטופס אינטרנטי? לעמוד פנימי באתר הראשי של החברה שלכם? הקדישו מחשבה לשלב הבא וצרו נתיב נוח שבאמצעותו המשתמשים יגיעו אליו בלחיצה אחת בלבד.

הנה דוגמה לעמוד נחיתה שיצרנו במטרה להודיע למשתמשים שלנו על כמה מרכיבי מדיה חדשים שהם יכולים להוסיף לאתרי האינטרנט שלהם. למקורות השראה נוספים עיינו בלוח עמודי הנחיתה של וויקס בפינטרסט:




מה צריך לקחת בחשבון כשיוצרים עמוד נחיתה

מוכנים לשפר את הנוכחות האינטרנטית שלכם בעזרת עמוד נחיתה עוצמתי? עיינו בתבניות עמודי הנחיתה החינמיות האלה שנועדו במיוחד לעזור לכם ליצור קליקים. בחרו את ערכת הנושא או את העיצוב המתכתב בצורה הטובה ביותר עם התחום שלכם והוסיפו את התמונות, הטקסט והקישורים שלכם.

הנה הנקודות העיקריות שכדאי לזכור ביצירת עמוד נחיתה:

· הגדירו את המטרה שלכם. הגדירו במדויק מה אתם רוצים להשיג באמצעות עמוד הנחיתה שלכם והקפידו על עקביות בכל פרט באתר.

· צרו היררכייה ויזואלית. החליטו אילו מרכיבים הם החשובים ביותר והבליטו אותם.

· הביאו לפעולה באמצעות CTA - קריאה לפעולה. הבהירו למבקרים בעמוד הנחיתה שלכם מה בדיוק הם צריכים לעשות. דוגמאות אלה לקריאה לפעולה ייתנו לכם נקודת פתיחה חזקה.

· צרו עיצוב מרתק. משכו את תשומת לבם של המבקרים שלכם באמצעות עיצוב הלוכד את העין שיגרום להם לרצות להקליק ולגלות עוד.

· כתבו טקסט מעולה. הקפידו שהטקסט שלכם יהיה תמציתי ושיכיל מידע מועיל, באמצעות כותרות מפתות שייתנו למשתמשים שלכם סיבה טובה להמשיך לקרוא.

· השתמשו בתמונות. הגדירו את הסגנון והקסימו את המבקרים שלכם באמצעות דימויים ויזואליים אפקטיביים. התמונות יכולות גם לעזור להמחיש עבור המשתמשים שלכם מהי בדיוק המהות שלכם.

· הדגישו את הערך. ספרו לאנשים כיצד הקלקה על כפתור הקריאה לפעולה תועיל להם. מה ייצא להם מזה?

· לכו על מכירה אגרסיבית. אל תחששו להיות ישירים. זכרו, יש סיבה שבגללה אתם יוצרים עמוד נחיתה, אז לכו על זה.

נצלול לפרטים הטכניים

להלן רשימת פעולות צעד אחרי צעד ליצירת עמוד הנחיתה שלכם:

2. תנו שם לעמוד הנחיתה שלכם.

3. הוסיפו תוכן ייחודי משלכם.

4. הוסיפו תמונות מרשימות.

5. בחרו שם דומיין רלוונטי.

6. ודאו שכל הקישורים שלכם וכפתורי הקריאה לפעולה שלכם עובדים כראוי.

7. השלימו את המטה-תיאור וכותרת ה-SEO שלכם.

8. פרסמו!


טיפ מהמומחים: אחד היתרונות הגדולים ביותר של עמודי נחיתה הוא שיחסית קל ליצור אותם. משמעות הדבר היא שתוכלו ליצור יותר מעמוד נחיתה אחד ולבחון את ביצועיהם של מספר עיצובים באמצעות מבחני A\B. טכניקה זו תביא את השיווק האינטרנטי שלכם לרמה הרבה יותר מקצועית. מבחנים אלה יכולים ללמד אתכם רבות אודות קהל היעד שלכם והם יעזרו לכם למקד את המסרים שלכם בעתיד.

רוצים ללמוד עוד? חזקו את הנוכחות האינטרנטית שלכם באמצעות הספר האלקטרוני המקיף שלנו על איך ליצור עמוד נחיתה.


bottom of page