צרו דף נחיתה חינמי ועוצמתי בפחות משעה



כל איש שיווק יודע שהשלב הראשון ביצירת נוכחות עסקית באינטרנט הוא אתר מעולה. אבל אם אתם רוצים לעשות קצת מעבר: לייבא עוד לידים, הפניות ומכירות – דף נחיתה הבנוי כהלכה הוא התשובה. למזלנו, בונה האתרים של וויקס הופך את זה לפשוט וקל, עם תבניות חינמיות וניתנות להתאמה אישית של דפי נחיתה.

מה הערך של דפי נחיתה?

דפי נחיתה נראים כמו כל אתר אחר, אבל הם פועלים בצורה מעט שונה. בתעשיית השיווק האינטרנטי, דפי נחיתה מעודדים מבקרים באתר בכך שהם גורמים להם להקליק באמצעות פעולה ספיציפית. הפעולה הזאת יכולה להיות קנייה בחנות האינטרנטית שלכם, הרשמה לניוזלטר, או אינספור פעולות נוספות אחרות – אבל לא משנה איזו פעולה, דף נחיתה מוצלח יכול להגביר את סיכויי ההצלחה שלכם פי כמה וכמה מונים. בניגוד לאתר שלם, דף נחיתה הוא עמוד יחיד עם מטרה מאוד ברורה: לגרום למבקרים להקליק, כדי להגיע ליעד הסופי שלכם.

מה זה אומר בפועל?

  • מבחינת תוכן, דף הנחיתה מעביר מסר אחד ופשוט. הוא מקדם את הפעולה הרצויה ודובק בהסבר בנוגע ליתרונות בביצוע הפעולה הזו.

  • עיצוב העמוד צריך להיות ממוקד אך ורק בתמיכה במטרה הזו. זה אומר, בין השאר, שהעיצוב צריך להיות פשוט ונקי יותר, כדי שלא יווצר מצב בו העיצוב מתחרה על תשומת הלב של הצופים.

  • המטרה הבסיסית של דף נחיתה היא לגרום לצופים להקליק. גם העיצוב וגם הטקסט בעמוד צריכים להיות סובבים סביב זה.

  • דף נחיתה כשמו כן הוא – עמוד אחד בלבד. אתם יכולים לחלק את העמוד למקטעים שונים אבל כדאי שתשמרו עליו כעמוד יחיד, בעדיפות לאחד לא ארוך במיוחד.

  • כותרות, כותרות משתנה, כפתורים ותמונות צריכות לתאר את המסר של העמוד בצורה עוצמתית ואפקטיבית.

  • אלא אם אתם מתכננים לעצב את דף הנחיתה שלכם מאפס, ודאו שאתם משתמשים בתבנית דף נחיתה מקצועית. התבנית לא רק תגרום לדף הנחיתה שלכם להיראות טוב, אלא גם תסייע ליצור היררכיה ויזואלית עוצמתית שתכוון את המבקרים שלכם לנקודה אליה אתם רוצים שיגיעו, כמה שיותר מהר. אתם יכולים להתחיל עם תבנית דף הנחיתה למוצר המהממת הזאת.

איך דף נחיתה עובד בעצם?

על מנת שדף הנחיתה יגשים את מטרתו, השלב הראשון הוא להניע אליו עוד מבקרים, ״טראפיק״. זה יכול להיעשות באחת מכמה דרכים:

  • שליחת דף הנחיתה כקמפיין דואר אלקטרוני למנויים שלכם.

  • שיתוף הלינק ברשתות חברתיות, כגון פייסבוק וטוויטר (באופן חינמי או בתשלום לפרסומות).

  • הוספת הקישור לתוכן ברשומה בבלוג (כמו שאנחנו עשינו בפוסט הזה).

  • התאמת הגדרות ה-SEO כך שדף הנחיתה שלכם יימצא בקלות על ידי חיפוש אורגני (שאינו בתשלום).

  • יצירת קמפיין PPC (תשלום-לפי-לחיצה) פרסומי במנועי חיפוש וקישור דף הנחיתה אליו.

כל אלה הן דרכים מצוינות להניע טראפיק אל דף הנחיתה שלכם, אבל עכשיו אתם צריכים לחשוב לאן אתם רוצים לשלוח את המבקרים ברגע שהם לחצו על העמוד שלכם. כפי שהזכרנו קודם, המטרה הבסיסית של דף הנחיתה היא לגרום למבקרים להקליק, אבל לאן הקליק לוקח אותם? האם הם יועברו לסל קניות? טופס הרשמה? עמוד פנימי בתוך האתר? קחו לעצמכם זמן לחשוב ולהבין מה הצעד הבא, וצרו מסלול נוח עבור הצופים שלכם, כך שיוכלו להגיע אליו בלחיצת כפתור.

כאן תוכלו למצוא דוגמא של דף נחיתה שיצרנו על מנת ליידע את המשתמשים שלנו בנוגע לפיצ׳ר האנימציה המגניב שלנו. אם אתם צריכים השראה נוספת, אתם יכולים להסתכל בלוח דפי הנחיתה של וויקס בפינטרסט.

מה חשוב לזכור כשיוצרים דף נחיתה?

אם אתם סמוכים ובטוחים שדפי נחיתה ישפרו את הנוכחות שלכם ברשת, פשוט צרו אחד! לוויקס יש מספר רב של תבניות דפי נחיתה שעיצבנו במיוחד בשביל לייצר עוד קליקים. בחרו בסגנון או בעיצוב שמתכתב באופן הטוב ביותר עם התחום שלכם, ופשוט תוסיפו את התמונות, הטקסט והלינקים שלכם.

הנה כמה נקודות שחשוב לזכור כשיוצרים דף נחיתה:

  • הגדירו את המטרה שלכם - זהו מה אתם רוצים שדף הנחיתה שלכם ישיג והישארו עקביים.

  • צרו היררכיה ויזואלית - עצבו עם כיוון.

  • עודדו פעילות עם CTA – הבהירו למבקרי דף הנחיתה שלכם מה הם אמורים לעשות.

  • עצבו את העמוד בצורה מושכת – תתפסו את העין של המבקרים שלכם ממבט ראשון.

  • כתבו קופי מפוצץ – תנו למבקרי העמוד שלכם סיבה להמשיך לקרוא.

  • עשו שימוש נכון בתמונות – הקסם הוא בחזות.

  • הדגישו ערך – ספרו לאנשים איזו תועלת הם יפיקו.

  • אל תפחדו משיווק אגרסיבי – דברו בישירות!

ועכשיו – לחלק הטכני

איגדנו עבורכם רשימה שמפרטת, צעד-אחר-צעד, איך ליצור את דף הנחיתה המושלם עבורכם:

  • בחרו את תבנית דף הנחיתה שלכם

  • תנו לדף הנחיתה שלכם שם

  • הוסיפו את התוכן הייחודי שלכם

  • הוסיפו את התמונות המרהיבות שלכם

  • בחרו כתובת URL רלוונטית

  • ודאו שהכנסתם לדף לינקים עובדים ו-CTA

  • השלימו את תיאור-המטא שלכם וכותרת ה-SEO

  • פרסמו!

טיפ למומחים: אחד מהיתרונות הברורים של דפי נחיתה הם שהם יחסית קלים להכנה. זה אומר שאתם יכולים ליצור יותר מרק דף נחיתה אחד ולבחון את האפקטיביות של יותר מעיצוב אחד.

בחינה של דפי נחיתה היא טכניקה משמעותית בשיווק אינטרנטי מקצועי. היא יכולה לספר המון על קהל היעד שלכם ולסייע לכם במיקוד המסר בהמשך.

רוצים לשמוע עוד על קידום אתרים עסקיים? לקבל ישירות אליכם טיפים לשיווק ברשת? לקדם את האתר שלכם כך שאף אחד לא יוכל להתעלם מהעסק שלכם? הירשמו לניוזלטר ועקבו אחרינו בפייסבוק ולא תפספסו אף אחת מהעצות המועילות שלנו!

#עסקיםקטנים #אתראינטרנט #קידוםברשת #שיווקאונליין

צרו קשר:

wixhub@wix.com

ביתנים 27+26, נמל תל אביב יוסף יקותיאלי 4