טרנדים עיצוביים שאתם לא רוצים באתר שלכם



בין אם מדובר בפורטפוליו אישי או באתר עסקי, הנוכחות האינטרנטית שלכם אמורה לייצג את מי שאתם. באופן טבעי, אם כך, אתם רוצים ליצור אתר שתרצו להשוויץ בו. זה נשמע פשוט מספיק, אבל פעם בכמה זמן טרנד עיצובי כזה או אחר חודר אל חיינו בסערה – כזה שאין לו שום זכות להיות שם, או שפשוט משתמשים בו לעייפה.

כולנו היינו שם. אתם מתרגשים מאופנה חולפת חדשה (או עשר), משתמשים בכל הטרנדים בבת אחת, ובלי לדעת איך זה קרה – האתר שלכם נראה כמו בלאגן אומלל.

אנחנו מבינים, קל מאוד להיסחף. אבל אנחנו כאן לעזור. פירקנו את הטרנדים העיצוביים לגורמים ומצאנו את אלה שאתם לא רוצים אפילו קרוב לאתר שלכם, ודרכים פשוטות להימנע מהחלטות שגויות.


עיצוב מסובך

עיצוב מסובך הוא דבר שאנו נתקלים בו הרבה יותר מדי. סביר להניח ששילוב מצועצע של אלמנטים, תמונות, פיצ׳רים וכפתורים יגרמו למבקרים שלכם לברוח באמוק מאשר להישאר ולגלול את האתר שלכם. באתרים, פחות זה תמיד יותר. זה אפילו הוכח שככל שהאתר שלכם יותר מורכב מבחינה חזותית, כך הוא מושך פחות ויזואלית. הדרך להימנע מכך? התמקדו רק באלמנט עיצובי אחד או שניים שאתם רוצים להדהים את המבקרים שלכם עמו, כמו לדוגמא רקע וידאו או גלילת פרלקס. כך תוכלו להראות לעולם שיש לכם פיצ׳רים מתקדמים באתר, מבלי להציף את המבקרים שלכם.

טקסט קשה לקריאה

אתם מכירים את הטיפוגרפיה הגזעית והחדשה שגורמת לכם לחשוב שהחברה שלכם פשוט ניצחה בהכל? זה שהרבה יותר מדי מורכב וקטן לקריאה? על אף שאתם עלולים לחשוב שגופנים מסוימים יעלו את רמת המגניבות של האתר שלכם, כל מה שקשה לקריאה עשוי להרתיע את המבקרים שלכם ולגרום להם לעזוב מהר. תשמרו על הכל פשוט על ידי שימוש בגופן אחד או שניים בלבד – כאלה ברורים וגדולים מספיק.


עומס פרלקס

אם יש מישהו בעולם שאוהב גלילת פרלקס טובה, אלה אנחנו. זאת דרך כל כך פשוטה להוסיף עומק וסטייל לאתר שלכם, אבל – ובאמת שכואב לנו לומר את זה – גם בגלילת פרלקס, אפשר להעמיס יותר מדי. רבים האנשים שאשמים בדחיפת פרלקס היכן שהוא לא שייך, אז זה חשוב להקדיש תשומת לב ולשלב את האלמנט המגניב הזה בדרכים שמשפרות את האתר שלכם ולא מטביעות את מה שאתם רוצים לומר.

חלונות קופצים בלתי פוסקים

ובכן, באמת מדובר בטרנד העיצובי שמוכיח שאיזון הוא באמת הדבר הכי חשוב. כשזה מגיע לחלונות קופצים, אפשר ממש להצליח להשתמש בהם כהלכה, אבל הרבה יותר פשוט להפחיד את המבקרים שלכם כל כך עד שהם לעולם לא ישובו. אתם יכולים להשתמש בפופ-אפ כדי לומר שלום למבקרים שלכם, או לקדם מכירה כלשהי. כמו האלמנטים האחרים, קל מאוד להעמיס חלונות קופצים, ואם אתם חוטאים בכך, אתם ללא ספק תשלמו את המחיר. אפליקציה כמו לומי פיש פופ-אפ מאפשרת לכם לסגנן את הפופ-אפים שלכם ולהפוך אותם למהממים כמעט כמו האתר שלכם.


מוכנים ללמוד עוד כישורים עיצוביים חשובים? לקבל ישירות אליכם טיפים לשיווק ברשת? לעורר באזז סביב האתר שלכם כך שאף אחד לא יוכל להתעלם מהעסק שלכם? הירשמו לניוזלטר ועקבו אחרינו בפייסבוק ולא תפספסו אף אחת מהעצות המועילות שלנו!

#שיווקאונליין #קידוםברשת #אתראינטרנט #ניוזלטר #עסקיםקטנים #עיצוב

צרו קשר:

wixhub@wix.com

ביתנים 27+26, נמל תל אביב יוסף יקותיאלי 4